~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

zaterdag 27 augustus 2011

WIJ GAAN WEER PREUVELEUTEN


.... Op zondag 29 Augustus wordt alweer de zevende editie gehouden van de Preuveleutwandeltocht........wij zijn er natuurlijk weer bij...........Hier volgt een kleine impressie van de tocht in 2010 .........

..................... Helje Dörp ......... LAUP 'N STÖKSKE ....... DRINK 'N SLÖKSKE .......

.................................. De hoffotograaf .........

.................................. Mooi is het bij ons in Helden ............


................................... De finish ..........

............................... Nog een drankje op de goede afloop ........

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Thea wat heb je een mazzel gehad dat het zulk goed weer was bij jullie. Dat was het hier in Brabant ook tot half vier toen kletste het eruit:-) Ik wens je een fijne week en dat het weer maar op mag knappen want hier regent het al weer zoals in de afgelopen maanden! zo vaak het geval is geweest:-(. Liefs Leonie
www.tanteloe.com/Weblog

Anoniem zei

heerlijk genieten met zo'n wandeling,beetje mooi weer gehad,,.
wat worden de kinderen toch snel groot he,,en wij snel (oud) 71j alweer bah.onze oudste gaat alweer naar de brugklas,,en hij is groter dan oma,zegt hij heel trots,kleintje zegt hij tegen mij,donderstraal.
fijn dat we weer kunnen bloggen hoor.

groetjes greet

mon-jardin-en-ik zei

Leuk dat je even bij me kwam buurten. Altijd gezellig met een nieuw gezicht. Heb meteen even op je andere blogs gekeken. Duidelijk dat je niet graag stilzit. Ik ook niet ,behalve met een boek. Dan kan ik de hele wereld vergeten.
Logisch dat je dacht dat het om een tuinblog gaat maar dat is in de zomer. Eigenlijk is mijn blog een allegaartje.
Fijne dag.
Anje