~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

maandag 11 oktober 2010

TRISTAN 8 JAAR


...Tristan..onze oudste kleinzoon werd op 7 Oktober 8 jaar.....Zoals gewoonlijk had ik een taart gebakken.....rondom met nootkrokant afgewerkt...slagroom ertussen en natuurlijk ook opgespoten met slagroom....

......Hij vond hem toen al mooi en het echte werk moest nog komen.....daar mocht hij zelf even mee helpen....de 8 kaarsjes erin en Dungangs erop....wat een gekte..die dungangs....Zijn moeder schreef er al eerder over.....Natuurlijk had zijn Mama die even afgewassen....dat snap je....en daarna heeft hij hem rijkelijk versierd met allerlei kleuren deco voor taarten.....Leuk toch......

......Met zijn kaart heb ik een klein beetje gesmokkeld.....ik gebruikte een collage die ik kort geleden al maakte....daar maakte ik een kaart van en printe hem uit.....Snel klaar....

...Unser ältester Enkel Tristan.....wurde am 7.Oktober bereits 8 Jahre alt.....Natürlich habe ich einen Geburtstagskuchen gebacken für ihn....Das ist Tradition....Mit Schlagsahne und Haselnuss krokant....Die Dekoration wurde Tristans Job....Mit Dungangs...kerzen und viele unzähligen bunten süßen Kuchen Dekorationen....Hauptsache war....er fand im schön....Mit seine Karte hab ich ein wenig geschwindelt...ich habe eine collage genommen die ich etwas früher machte...die bearbeitet und ausgeprint.....Fertig....

12 opmerkingen:

willy zei

Thea van harte gefeliciteerd met je jarige kleinzoon. Erg leuke taart hebben jullie er van gemaakt.
Groetjes

Leonie Schoppema zei

Lieve Thea, heel hartelijk gefeliciteerd met je kleinzoon! En wat een schitterende taart weer hè. Knappe oma hoor:-) Wij genieten hier uitbundig van het supermooie weer. Net terug van het tuincentrum en we kunnen weer aan de slag in de tuin:-) Het nieuwe vijvertje is klaar voor gebruik, ingegraven en gevuld. Nu nog even op zoek naar je foto's van Beervelde. Staan waarschijnlijk in een andere log of ik ben te vroeg. Veel plezier vandaag op het verjaardagsfeestje. Liefs Leonie

jankasgarten zei

Hallo Thea,
einen süssen Enkel hast du. Kaum zu glauben, dass du schon Oma bist, so wie du auf dem Bild aussiehst. Aller Achtung!
Wünsche dir eine schöne Woche und viele liebe Grüße von Dorothea

angela zei

Hallo, liebe Thea ...

vielen, vielen Dank für Deinen Besuch bei mir und den lieben Kommentar - ich habe mich ganz arg doll gefreut!!

Nachträglich noch alles Liebe für Tristan - die Torte sieht zum Anbeißen aus! Da hat er sich sicherlich ganz tüchtig gefreut!

Ganz liebe und herzige Grüße & noch einen herrlichen Tag wünscht von Herzen
*Angela*

Hagazussa zei

Dus dat zijn dungangs, ik had ze nog nooit gezien. Maar... mooie taart en kaart. En je kleinzoon is een heerlijk joch.

Liefs, Haagje

Elise zei

Alsnog van harte, wat een gedoe idd met die dungans .. ik zie de kinderen hier overal staan om ze te krijgen net als met die andere speelzooi die je krijgt .. ik spaar van alles voor collega's van Frans.
Maar je taart ziet er heerlijk uit en de kaart is origineel !

Groetjes Elise

Janine zei

gefilegefilpsat, hiperdepiep hoera, ikke eentje met slagroom graag :))

Akaleia zei

Liebe Thea,
zauberhaft, die Geburtstagstorte für Tristan - wie schön, wenn man Enkelkinder hat!
(Ich freue mich ja auch schon drauf!)
Liebe Grüße und einen noch frohe Restwoche wünscht Dir
Birgit

Gartenzauber 2008 zei

Hallo Thea,
is het niet leuk als je kleinkinderen, de heldere ogen en verwachting te hebben.
Hoop dat je kleinzoon het allerbeste voor de toekomst.

warme groeten Waltraud

ericat zei

Hartlik geluk aan jou kleinseun, volgens sy fotos is hy regtig oulik. my kleindogter Petro verjaar die 11de Oktober. Jammer ek kon nie saam eet aan daardie pragtige tert.... al daardie room!! heerlik.

ZoutHout zei

Te laat ik weet het, maar niet minder hoor, Grattis met je kleinzoon, wat staat hij er heerlijk op net als die lekkere taart het water loopt me in mijn mond, petje af, hij ziet er uit als of die zo van de bakker komt.

liefs

Caroline zei

Hallo,
wat leuk, mijn zoon is ook 8 en zijn naam is......tadadada.... Tristan.
Twee jochies van bijna de zelfde leeftijd met de zelfde naam.

Jou taart is well suuuper gelukt!

Groetjes en en goede week
CaroLine