~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

vrijdag 17 september 2010

FOTOALBUM


........Vorige week zaterdag was het al weer 18 jaar geleden....onze trouwdag.....

.......Ik laat een paar samengestelde bladzijden uit ons fotoboek zien....Mijn lief heeft wat foto's uit het album ingescand....want ja.....het digitale tijdperk was toen nog niet zo ver....

.....Wel knipte...scheurde en plakte ik toen ook al naar hartelust....en deze collage is het resultaat van de restanten........

.......Am 11de September haben wir....vor 18 Jahren....geheiratet....Wie die Zeit vergeht....da war ich auch schon kreativ mit Fotos...Schneiden...Kleben...und zerrissen habe ich viele foto's......und von die restlichen Stücke machte ich eine collage.........

10 opmerkingen:

willy zei

Thea en echtgenoot, van harte gefeliciteerd nog met jullie 18 huwelijksjaren. Leuke collages. Echt samen in het huwelijksbootje.
Mooi weer hadden jullie op die dag.
Groetjes

jankasgarten zei

Liebe Thea,

herzliche Glückwunsch zum 18. Hochzeitstag!!!
Ich wünsche Euch noch weitere glückliche lange Jahre.
Was war das mit dem Boot?

Schönes Wochenende und liebe Grüße, Dorothea

Janine zei

het is me nog te ver af :))))) meid ik heb met een loep zitten kijken naar hoe je vroeger uitzag, hahaha, maare mooi paar hoor. ik zou jullie beide neit herkennen :)) fijn weekend en leifs van mie

Pamela zei

Lieve Thea,

Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Héél lief!
Bij deze wil ik jou ook feliciteren met jullie 18 jarige huwelijk! inderdaad, nog een heel ander tijdperk que foto's en al het digitale gedoe. Maar ondanks dat blijven foto's altijd een hele mooie herrinering!
En wat romantisch in een gondel! Heel bijzonder.
Liefs Pam

Leonie Schoppema zei

Enig hè die foto's van vroeger! Daar kan ik ook altijd zo van genieten. Alhoewel deze pas van achttien jaar geleden zijn, dat is eigenlijk nog niet zo oud. Dat jullie nog maar vele, vele jaren zo gelukkig mogen blijven Thea! Dat is toch goud waard. Liefs Leonie

Claudia zei

Ik herken hier mezelf helemaal in Thea. Er ging geen foto gewoon of ongepimpt het album in. Ben nu dan ook reuze blij met Picasa...

Liefs Claudia

Cuttingwood Cottage zei

Hallo Thea, bedankt voor al je lieve en leuke reacties op mijn blog. Nog van harte met je 18 huwelijksfeestje... Wat vliegen de jaren he. Inmiddels ben ik al weer bijna 16 jaar getrouwd dit jaar. Ik drink op nog minstens 18 jaar voor jullie. Groetjes en een heerlijke week gewenst. Sandra

callemie zei

kan hiet niet reageren dus ik probeer nog eens
gefeliciteerd hé ene beetje laat maar ik dacht dat je in warmere oorden zat :)

Brigitte zei

Liebe Thea,

ich bin zwar spät mit der Gratulation, aber ich darf das doch gerne nachholen. Herzlichen Glückwunsch! Ihr hattet sicher einen schönen Tag!

Lieben Gruss zum Wochenende, Brigitte

Die Waldfee zei

Liebste Thea,
auch von mir nachträglich herzlichste Glückwünsche zu Eurem Hochzeitstag!
Es sind wunderschöne Fotos!
Und ich wünsche Euch weitere wunderschöne und glückliche Jahre!!!!!
herzlichst,
Moni