~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

woensdag 25 augustus 2010

ROERMOND


.........Op dinsdag 24 augustus hadden blogvriendin Janine en ik een dagje Roermond gepland.....Blogmeeting Nederland-Duitsland........Lekker tuttelen...rustig aan....niets moet..alles mag......

.......Ik reisde met de bus naar Roermond....moest nog overstappen ook...ja vakantietijd he.....en Janine kwam met de trein.......na de begroeting (geen krant...geen roos...we hebben elkaar al veel vaker ontmoet)op het station gingen we maar eerst voor een kopje thee en koffie........

..........We gingen niet zozeer voor het shoppen maar hadden gewoon een gezellig dagje gepland.......En dat werd het...we hadden zelfs het weer mee.....af en toe zon en een mooie blauwe lucht met witte wolkjes......niks te klagen dus.....

.........Roermond is een mooie stad en zeker de moeite van een bezoekje waard.......gezellig om te winkelen...en niet te vergeten een heleboel terrasjes en eettentjes........

......We hebben ons prima geamuseerd....en ja hoor.....tussen de bedrijven door ook nog wat gekocht.......


.......Am Dienstag hatte ich einen Termin in Roermond.....eine sehr schöne Stadt.....Ein Treffen mit meinem Blog Freundin von Anfang an......Janine von den blog Jeany's Brunnen....Wir hatten keine Zeitung oder eine Rose nötig zur Anerkennung........Wir sahen uns schon vielfach.....Roermond ist eine sehr schöne Stadt.....mit schönen Gebäuden...viele Geschäfte und es gibt viele Terrasse und Restaurants......Sogar gutes Wetter hatten wir......Wir gingen mehr zum Spaß und nicht wirklich zum Shoppen....aber zwischendurch haben wir doch nog etwas gekauft ....

12 opmerkingen:

Jeany zei

hee, en ik ben ook nog nummero 1 hier :)) leuke foto's meid, wat ziet het er daar toch mooi uit, en we hebben genoten!!! Liefs van mie
Janine

Hélène zei

Hoi Thea, ik heb je advies nodig en kijk 1 antwoord heb je eigenlijk al gegeven.
Ik wil maandag over een week graag naar Roermond of Weert. Wat raad je me aan? Je kent me onderhand wel en weet wat ik leuk vind. Terrasje, stadswandeling, museumpje, beetje winkels kijken.
Tweede advies en ook daarvoor ben ik bij jou aan het juiste adres; mijn tuin is mooi maar weinig bloemen. Was zou ik voor volgend jaar kunnen planten om het bloemeriger(zelf verzonnen woord volgens mij) te maken , o bloeiender is het woord.
Zelf wilde ik meer rood erin, maar roze, paars, geel zijn ook welkom. Alle kleuren dus eigenlijk.
Ik heb een schrift waar ik allemaal ideeen opschrijf en planten die verplaatst moeten worden en zo.
Alvast bedankt en wat leuk die foto's. Toch niets leukers dan met een vrouw op stap te gaan he?
Dank je wel voor je reactie op mijn blog maar weet je dat stel rookten samen 4 pakjes op 1 dag. Dat is toch ongelofelijk he? Begrijp me goed, het is vreselijk maar ik ben ook kwaad. Zo vaak hebben wij gezegd dat ze er eens mee moesten stoppen. Ach je moet toch ergens aan doodgaan was het antwoord en je kan morgen ook onder een bus komen.
Echt taal van verslaafden.
He, ik wens je een heel fijn weekend toe.
6 september ben ik weer in Limburg hoor. Oh ik verheug me er zo op om weer tussen de koeien te lopen. Veel liefs Hélène

Jeanne zei

Hallo Thea
Leuk zo`n dagje lamaarwaaien met Janine
Roermond moet ik toch ook eens heen
Ben er nog nooit geweest
Wel in het hoge noorden...maar limburg nog nooit
Daar moet ik toch eens iets aan doen
Groetjes
Jeanne

Conny's Cottage zei

Hoi Teha,

noch mal ich mit meinem Problem.Beudeut das das wenn ich mein picasaprogram auf meinem Computer loesche um mit einem anderen weiter zu machen alle meine bilder verloren gehen?Kann ich sie vorher noch auf eine Harte scheibe setzen?Waere schon von dir zu lesen.selber bin ich im moent ziehmlich hilflos.

sei lieb gegruesst von Conny

Chrissie zei

Guhhhhhhhhhhhhzellig Thea Wat een leuke foto's.
Wat leuk, ik had afgelopen Dinsdag ook een vriendin van ver op visite en we hebben samen Breda her ontdekt.
Prachtig weer was het en ik zie dat jullie heel erg genoten hebben zeg!!
Knuf Chrissie

Anya zei

Als ik dat geweten had
was ik ook naar Roermond gekomen :))
Zo kort bij hihi.....
Ziet er erggggggggg gezellig uit !!!!
groetjes

Bo Butiek zei

Wat leuk om samen af te spreken en daar zie ik ook mijn favoriete bewerkte foto weer. ik heb nog geen tijd gehad om naar het programma te kijken maar ga dat zeker doen hoor, dank je wel voor de tip!

Ga zo lekker een kopje thee drinken in mijn "schapenlederen" stoeltje!

Liefs Claudia

Chris zei

Leuk toch gezellig stappen met z'n tweetjes!?!
En dan ook nog tijd voor ons deze mooie plaatjes te schieten! Bedankt dat ik mocht meegenieten!

jankasgarten zei

Hallo Thea,
wie man sehen kann, hast du mit der Blogfreundin schöne Zeit in sehr wunderbarer Gegend verbracht und schöne Bilder gemacht.
Bei uns ist das Wetter nicht so gut, es regnet und es ist herbstlich.
Wünsche dir ein schönes Wochenende.
Liebe Grüße Dorothea

Marianne zei

Wat leuk! Roermond is een leuke stad. Het is alweer een tijdje geleden dat ik in de stad zelf was. We gaan wel 2 keer per jaar naar de outlet. We moeten toch de volgende keer eens de stad inlopen. groetjes, Marianne.

Oma Nijn's Country Huis zei

gezellig hoor,samen genieten.,en kwetteren.hoop ik over een poosje ook weer te kunnen.mooi jurkje trouwens.groetjes greet.

Jutta zei

Hallo Tha
Die Fotos animieren direkt zum Einkaufsbummel.Man sieht es Euch an den Spass.
Liebe Grüße Jutta