~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

zaterdag 19 juni 2010

DAGELIJKSE DINGEN


..........Ook voor ons is het normale leven weer begonnen.....ja...dat heb je als je vakantie afgelopen is.......

.........Maar dat wil niet zeggen dat we niet genieten.........

........Van onze tuin.....de bloemetjes en de bijtjes en de diertjes die onze tuin bezoeken.....

......Verschillende keren per dag komt dit kleine eekhoorntje zijn buikje vullen.......het voederbakje is eigenlijk een beetje te diep voor hem......maar geen probleem.....hij kruipt er gewoon helemaal in......en komt dan met zijn bekje vol weer te voorschijn.......Dat is erg leuk om te zien.......Jullie begrijpen wel dat ik ondertussen niet echt mijn werk af krijg.....

14 opmerkingen:

Elise zei

wat leuk zo'n eekhoorn. Niet echt bang dus .. leuk om dat in de tuin te hebben. hier zijn wel vogels maar eekhoortjes zie ik nooit.

fijn weekend
Elise

MarianneD zei

O,die eekhoornfoto's! Wat een schatje,daar ben ik als eekhoornverzamelaar natuurlijk helemaal 'flieft' op!!

Oma Nijn's Country Huis zei

fijn dat je er weer bent,was de vavantie fijn,mooi weer,ja het dagelijkse leven begint weer,
wat lief, je eekhoorntjes, zijn ze de hele dag bezig.straks komen ze nog binnen.ik heb een abonnement op de dierentuin van Emmen genomen,probeer daar af en toe heen te gaan.is weer eens wat anders ,als mijn achtertuin he,

lieve groetjes Greet

Renata zei

Hoi Thea,
Wat heb jij mooie akeleien. Prachtig zeg. En dat eekhoorntje. Geweldig als je zo'n prachtig dier in je tuin ziet.
Groetjes Renata

Anoniem zei

Oooo Thea mag ik Sjors een poosje te logeren hebben? Wat een superknapperd. Wat zou ik die graag in de tuin hebben. En een egel. Maar ja een mens kan niet alles hebben :-)) Bij ons is de temperatuur buiten in de schaduw 30 º en binnen 25. Maar dat is honderd keer beter dan het was:-) Fijne avond, liefs leonie
www.tanteloe.nl

Anoniem zei

En natuurlijk nog heel veel sterkte met je enkel en de insectenbeet! Ook ik ben gebeten. Dikke harde bult. Getver:-(
Maar... we blijven lachen hè Thea.
Liefs Leonie

Elise zei

Heel veel plezier vandaag in de tuin. Ik moet werken : (

Vanavond duik ik weer lekker de tuin in met een boek .. lekker onder het zonnescherm, in de schaduw.

fijn weekend, Elise

Die Waldfee zei

Hallo Thea,
eine schöne sommerliche Post.
Das Eichhörnchen ist aller liebst.
So süß.
Eine schöne Woche wünsch ich Dir!!!
herzliche Grüße,
Moni

ZoutHout zei

Wat een schatje die eekhoorn, ze zitten hier wel op het eiland bovenin, maar hier, nog nooit eentje gezien, maar wij hebben ook niet zoveel bomen in de tuin :)

liefs

Marlena zei

Hoi Thea, ja, ik ben weer wat actiever, ook in de tuin :-) ook al zit je vakantie erop, toch leuk dat je nog kunt genieten van dat eekhoorntje, geluk zit em in de kleine dingen :-)groetjes van

Ineke zei

wat een leuke serie foto's van het eekhoorntje zeg.

ZoutHout zei

hoi, eeeuh 1 dl is 100 ml maar met gram ik denk rond de 80 gram volgens mij is het nml. minder... ik gebruik altijd een dl maat ?!?!?

Succes&lievegroet

Ina de Haas zei

Liebe Thea ,auch für Dich ein schönes sonniges Wochenende .Bin gerne auf deiner Seite .Gefällt mir alles sehr gut .Liebe Grüße Ina

Bo Butiek zei

Wat leuk zo'n eekhoorntje, wat een schat...

Liefs Claudia