~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

woensdag 19 mei 2010

ZONNIGE GROETJES.......

9 opmerkingen:

J@n. zei

Veel plezier daarginds!
Gr. J@n.

Conny's Cottage zei

Hoi Thea,
wat je schijft van je vakancie en bericht naar mij?
*lach*

ja het is de derde.Ik ben mit Frau Sonnenschein well blij geweest,maar da ik nu ook meer met mijne inrichting an de schlach ben past Conny's Cottage better.En het zal nu ook echt de latste keer zijn.Je moet het zo zien,nu heben jullie weer en Giveaway.....*ZWINKER*

groetjes Conny

Anya zei

Wow!!
Ik ben jaloers :(
Geniet Thea :))))))))))))

Anoniem zei

Wat heerlijk dat jullie zulk goed weer hebben gehad. Op Gran Canaria is dat ook meer te verwachten dan in Sauerland;-) Zes graden en regen, getver. We waren heel snel weer thuis waar het héérlijk was:-)) Liefs Leonie Schoppema - www.tanteloe.nl/Weblog

Elise zei

Oh, op de canarische eilanden, heerlijk !
Beetje mooi weer ?

groetjes Elise

Elise zei

Gefeliciteerd met jullie dochter. Ach de zon schijnt dus vanmiddag duik ik lekker de tuin in .. tv staat aan dus ik hoor het wel.

fijne dag, Elise

Die Waldfee zei

Hoi Thea,

ein schönes Foto und ein
schönes Urlaubsziel.
Könnte so meine Koffer packen und los fahren :-)))
Liebe Grüße
Moni

Ingrid. zei

Ziet er goed uit !
Veel plezier , groetjes van Ingrid.

Chris zei

Nog steeds op vakantie? Of alweer?