~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

maandag 19 april 2010

LARA-LYNN 1 JAAR


........Op 1 April werd LARA-LYNN al 1 jaar......Ze is dol op Hello Kitty.....dus had ik maar een kaart gemaakt met allemaal afbeeldingen van Hello Kitty erop....op het internet is een boel te vinden....

......Ballonnen en kadoos..........


.......Daar hoort natuurlijk ook een taart bij....Ik had hem gebakken.......en haar mama had hem omgetoverd tot een Little Pony taart.......Leuk...die kleine paardjes....In alle vroegte moesten er al kadootjes uitgepakt worden......


............En dat bleef natuurlijk heel de dag maar door gaan.....Kadoo's en ballonnen......Lara-Lynn vond het allemaal leuk......



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
........ Am 1ste April war es schon so weit....die klein Maus Lara-Lynn ist jetzt 1 Jahr......Sie liebt Hallo Kitty.....ich hatte eine Karte gemacht mit Bildern von Hallo Kitty....auf das Internet ist eine Menge zu finden..........Luftballons und Geschenke und einen Kuchen ist auch ein Teil von Gebürtstag.........Ich hatte ihn gebacken und ihre Mama hatte ihn verwandelt in ein richtigen Little Pony Kuchen..... Schön sah der aus mit die kleinen Pferde.......in den frühen Morgenstunden mussten die Geschenke ausgepackt werden.........

9 opmerkingen:

Janine zei

ach oma, wat is het toch een schatje he, geniet er maar van, en die taart en kaart zien er toppie uit, maar ja, ik wee onderhand waar de master woont. :))) liefs van mie

J@n. zei

Als ik het eerder had geweten zou mijn felicitatie op tijd zijn geweest, maar dan nu maar een verlaat Proficiat en nog heel veel jaren!

Die Waldfee zei

Hay Thea,
Lara Lynn is zo lief.
Mooie foto's van het meisje.
De taart is zo mooi.
Om er weining was zeeker veel plezier.
Heb een leuke avond.
Groeten van
Moni,die Waldfee

Anya zei

Proficiat
alweer een jaar Ik weet nog dat ze geboren werd
Toen was ik net gestart met bloggen !!!
Ik ben ook fan van Hello Kitty maar dat zul je wel weten hihihihihi...

Elise zei

Alsnog van harte met jullie kleindochter. Is wel omgevlogen dit jaar zeg.

Hoe is het met je zus ?

groetjes Elise

Oma Nijn's Country Huis zei

hallo Thea,mag ik je eerst van harte feliciteren met je kleindochter,alweer een jaar,wat gaat het snel he.het is een lekkere meid hoor.je kaart en taart(dat rijmt)geweldig gemaakt, je taart is om op te eten.allemaal een fijne dag nog hoor.
groetjes GREET

Hélène zei

Alweer 1 jaar? Wat een schatje zeg. Wat is dat genieten he zo een klein wijffie? En de tijd gaat zo snel. Pfff. voor kinderen is een jaar lang maar voor ons? Volgende week naar Schin op Geul. Ik ben zo benieuwd. Wij gingen altijd naar Epen, Slenaken of Mechelen maar gaan nu eens nieuwe plekjes ontdekken. Ik ben zo benieuwd. We gaan dus met zn negenen maar we ontbijten en dineren met elkaar en overdags gaat ieder zijn eigen gang. Hebben we vaker gedaan en dat bevalt prima. Ik ben zo benieuwd wat we nu weer gaan zien en meemaken. Het is hier nog erg fris inderdaad maar ik zie dat wij komend weekend zaterdag 20 en zondag 24 graden krijgen. Veel liefs. Hélène
ps. kun je je nu een beetje voorstellen hoe Hoofddorp is? Zo allemaal lekker op elkaar wonen?

Mama Muis zei

ja, dit drolletje wordt natuurlijk ook steeds groter. Een schatje is het! prachtig die foto ook op het bed met de broertjes (denk ik)

Stina zei

Hey, gefeliciteerd met haar eerste verjaardag. Wat een mijlpaal hé, er gebeurt zoveel in het eerste levensjaar. Geniet ervan.Je hebt er een volger bij hoor.
Kom je ook even bij mij langs, fijne avond, gr Stina