~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

dinsdag 9 maart 2010

JARIG


..........Vrijdag 26 Februari hebben we een verjaardags bezoekje gebracht aan mijn blogvriendin van het eerste uur.......JANINE.......Blogmaatjes zijn we al sinds 2007 als ik me niet vergis......Onze eerste ontmoeting werd door ziekte steeds weer uitgesteld.....maar vond eindelijk plaats in September 2008........

.......Het is altijd super gezellig om weer samen te zijn.....Ik had een voorjaarskrans voor haar gemaakt.......

.........En natuurlijk ook een paar van die nieuwe parel hartjes........


........Even lekker bij kletsen.....wat gemaakte spulletjes laten zien....ideeën uit wisselen.......kortom het was weer gezellig Janientje........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.....Am Freitag, 26ste Februar brachten wir einen Geburtstag Besuch an meinem Blog Freundin der ersten Stunde.........Janine......Blogfreunden.....das waren wir seit dem Jahr 2007 wenn ich mich nicht irre...... Unser ersten Treffen wurde immer wieder durch Krankheit verzögert aber fand schließlich im September 2008 platz........
....... Es macht immer viel Spaß wenn wir wieder zusammen sind..... ich hatte eine Frühlings Kranz für Sie gemacht.....Und natürlich auch ein paar von diese neue Perle Herzen.....Ich weis ja...sie findet sie auch schön....Es wahr wieder schön....Janientje

10 opmerkingen:

Jeany zei

ach troes, ich kriege Tränen in die augen, du bist so herzhaft lieb. :))) Meid bedankt voor je lieve woorden. heerlijk toch dit. Liefs van mie. Deine Janine

J@n. zei

En dan meende de koningin nog wel mdat de mensen vervreemden van elkaar door internet......Integendeel, dat heb ikzelf ook al ervaren.
Gr. J@n.

Elise zei

Oh wt leuk dat het bij jou goed heeft uitgepakt .. ik hou het nu een beetje af want ik heb mij erg vegist in iemand die ik via Blog leerde kennen. We houden het lekker oppervlakkig nu.

leuk om te lezen dat het ook anders kan.

groetjes ELise

Anoniem zei

nou, en ik vind het gezellig voor jullie hoor,via het bloggen kan je niet alles vertellen,maar bij elkaar wel,en ik weet ,,,,,,,,dat jullie heerlijk wat te klessen hebben,,of niet.lieve groetjes van Greet

Renata zei

Hoi Thea,

Het is fijn iemand te ontmoeten waar je zo goed mee kan opschieten. Leuk zeg. Die parelhartjes zijn erg schattig. Hoe heb je dat gedaan? Volgens mij is het niet zo heel ingewikkeld toch? Er mooi hoor.
Fijn weekend alvast
Renata

Anya zei

Ziet er gezellig uit :-)
Tis ook een geweldige schonezus voor mij
(voelt als een echte ZUS :-)

Leuke cadeautjes !!!
Ik zie dat het gezellig was ....
Groetjes Anja

Die Waldfee zei

Hallöchen,danke das ich in Deiner Blogliste stehen darf und für Deine Mail!
Dein Blog handelt auch über dies und das.Find ich klasse.
Das Kränzchen gefällt mir sehr gut.
Ein schönes Wochenende wünsch ich Dir!
Liebe Grüße,die Waldfee

Leonie Schoppema zei

Leuk is dat hè om iemand te ontmoeten die je alleen via internet kent. Ik spreek ook af en toe af met iemand nadat ik ze een poosje ken via de mail of via m'n weblog. Ik vind het altijd énig om mensen in 'het echt' te ontmoeten. Fijne dag, wij gaan weer aan ons schilderklusje beginnen ;-) Liefs Leonie

Nanne Nicolai zei

Thea,

hartstikke leuk dat je even komt kijken. Kom binnenkort op een rustiger moment ook nog eens bij jou kijken. Je hebt helemaal gelijk..., niet iedereen vraagt, ik vond het ook prima dat ze dit deed, getuigt dat het een goede zaak is!


groet,


NANNE NICOLAI

M&D zei

Wat leuk zo een blogvriendin in het echt te ontmoeten! ZO zie je maar bloggen brengt soms onverwachtse dingen met zich mee :)

liefs van Mij: ;)