~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

zondag 21 februari 2010

REÜNIE GRASHOEK 1960 deel 1


......Op zaterdag 20 Februari 2010 vond de eerste Reünie plaats van de leerlingen van de Heilig Hartschool uit Grashoek plaats.........

.......Omdat het dit jaar 50 jaar geleden is dat we allen de lagere school verlieten.......1960-2010......de reden is prima.....alleen had het wat mij betreft geen 50 jaar hoeven duren..........

..........Dit zijn wat foto's uit de oude doos......met dank aan Mia Cruysbergh.....die dit mogelijk maakte........

...........De Reünie werd natuurlijk in Grashoek gehouden......en wel bij....Wijn en Golfdomein KAPÈLKESHOF aan de Roomweg gelegen.....een goede keuze van de initiatiefnemers.....Tonnie Cranen en Jo Verheijen.......

........Zo rond half 3 werden we allerhartelijkst ontvangen door dit duo.......waarna we bij koffie of thee en een heerlijke wafel opnieuw kennis konden maken met elkaar........Op de linker foto zie je meester van Bommel.......niet echt mijn lievelingsleraar......maar altijd nog beter dan die andere.....Meester van Soest......

Nee.... dan geef mij Meester Cruysbergh maar...of die leuke jonge leraar Winkelmolen.....
.......Leuk....er waren vele bekende maar ook een boel onbekende gezichten......jammer dat niet iedereen aanwezig was......

..........Dit was het team.....de namen van de dames weet ik niet......maar ik krijg ongetwijfeld een reactie van jullie...en dan kan ik ze altijd nog invullen........Foto's en aanvullingen zijn sowieso altijd welkom........JE KUNT ZE STUREN NAAR...... mopseflopsie@gmail.com ..........UPDATE: de heren kent iedereen wel,dat waren meester van Soest, van Bommel en Cruysbergh....en de dames zijn juf Beumers en Juf Kurvers.......er waren er meer (we hadden meer klassen) schijnbaar staat het team niet compleet op de foto.......

.........Als je alleen een reactie wilt plaatsen kan dat ook via het reactieformulier hieronder..........
.........WORD VERVOLD.......

9 opmerkingen:

J@n. zei

Over namen weet ik niks, want ik kom niet van de Grashoek en in 1962 ging ik voor mijn nummer in het leger, dus ben ik ook wat te oud. Zo'n reünie is wel altijd leuk, lekker bijkletsen uit vroeger tijden.
GR. J@n.

Jeany zei

wat waren ze vroeger creatief in namen he, ik heb ook op de heilig hart school gezeten, :))) ben benieuwd naar de nu fotos. :))) liebe grusse von mir

Ingrid. zei

'k Kan je niet helpen...
Fijne avond , groetjes van Ingrid.

Oma Nijn's Country Huis zei

leuk hoor,waar sta jij nu,wil het zo graag weten.enig die grote strikken,heb ik ook nog gehad,,die goei oude tijd,.groetjes greet

Oma Nijn's Country Huis zei

jaaaaaah,,,ik heb je gevonden,en nu herken ik je wel een beetje,leuk hoor.

groetjes GREET

willy zei

Die mooie strikken in de haren, prachtig. Wat me opvalt is dat de meisjes bijna allemaal kort haar hebben.
Ja,wie ben jij?
Groetjes

Elise zei

Hai, nee hoor, ik heb altijd wel iets om over te bloggen, haha

Fijne dag, Elise

Leonie Schoppema zei

Wat énig hè, die oude foto's! Die meisjes met die grote strikken op hun hoofdjes. Schattig. Die meester van Bommel vind ik er nu ook niet bepaald leuk uitzien. Lijkt me helemaal geen aardige man. Een betweter en strengggg ;-)
Fijne dag verder Thea, liefs Leonie

Chris zei

Oh dit had ik nog niet gezien!
Oude foto's? Ik ben er gek op!