~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

maandag 18 januari 2010

YES.......


........De afgelopen week kwam er post van de........MEDIA GROEP LIMBURG.....ik dacht meteen.....YES.....en inderdaad het was zo....er zaten twee kaarten in voor het concert van.............

.......JACK POELS.....in HERBERG DE TROOST......op 10 Maart in BROEKHUIZENVORST......Jack Poels...zanger van Rowwen Hèze brengt hier zijn soloprojekt ten gehore.....


.........Weer wat mooi's in het vooruitzicht...........
...........LEUK....LEUK...LEUK...

9 opmerkingen:

J@n. zei

En of dat leuk is!!!!!
Veel plezier.
Gr. J@n.

willy zei

Iets leuks om naar uit te kijken.

Sezoentje zei

Oh, altijd heerlijk om te winnen!
Je vroeg of Marga een blogvriendin is maar ik ken haar al jaren (van het internet) en wij wonen inderdaad maar twintig minuutjes van elkaar af en nu hebben regelmatig contact met elkaar.
Liefs, Sonja

Ingrid. zei

Van harte met je prijs ; veel plezier !
Groet uit Assen.

CONNY*MADE zei

hoi thea,

na da wens ik jou heel feel plezier.

wat een fest voor je.

groetjes conny

callemie zei

hihi proficiat maar ken die niet zenne hahahahahahaha

Elise zei

Oh wat leuk, ik heb wel geen idee wie het is .. maar jij bent er duidelijk heel blij mee haha

groetjes Elise

Leonie zei

Hartstikke leuk voor jullie Thea!
Geniet ervan en een fijn week-end ook nog:-) Liefs Leonie

Oma Nijn's Country Huis zei

gefeliciteerd hoor,maar ik weet ook niet wie het is,sorry.
jij bent er in iedergeval erg blij mee.
groetjes Greet