~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

woensdag 25 november 2009

ITALIE......


.........DEZE FOTO'S NAM IK VANUIT DE AUTO..........

.........PRACHTIG....DIE BERGEN............WE BEZOCHTEN OOK EEN VLINDERTUIN............VOOR MIJN GEVOEL LAG DIE HOOG IN DE BERGEN........IN BORDANO....

......HEEL ERG VEEL MOOIE VLINDERS WAREN DAAR TE ZIEN........

...........PRACHTIGE STRANDEN HIER LANGS DE KUST......IN LIGNANO SABBIADORO......

.........EEN HEERLIJKE STRANDWANDELING........MET DE VOETJES IN HET WATER......ZALIG.....HET WAS ER OOK ZO HEET.......NIET MEER VOOR TE STELLEN...WANT HET IS.... nu ik dit laatste logje er over schrijf..... INTUSSEN AL EEN FLINK EIND IN NOVEMBER..........WAAR BLIJFT DE TIJD........zo langzaam aan word het weer tijd om te kijken waar we de komende reis naar toe willen maken.....

................DE PORTICATO DI SAN GIOVANNI LIGT AAN DE PIAZZA DELLA LIBERTÀ.........

...IN UDINE.....HET IS OOK EEN ERG MOOIE STAD......

9 opmerkingen:

willy zei

Ik heb even heerlijk mee genoten van het prachtige landschap.
Wat zijn vlinders toch net prachtige kunstwerkjes.

Elise zei

Je zou toch zo weer terug willen : ) Prachtige omgeving.

ik zit ook stiekem te snuffelen naar en vakantie hoor, effe weg !

Fijne dag, Elise

marjolein zei

Dat ziet er goed uit...heerlijk die warmte...hier regent het al vele dagen !!
Kom zondag of maandag terug om je te feliciflapstaarten xxxxxxx voorproefje !

Anoniem zei

Hallo Thea, danke für deinen Besuch!

Tolle Urlaubsbilder, schöne Schmetterlinge.

Wünsche dir ein schönes WE.

Gartenzauber2008

LG Waltraud

Anoniem zei

OK Thea, ich verlinke dich auch auf meinem Blog.

LG Gartenzauber

Waltraud

thea zei

Heerlijk, die italiaanse zon en
wat een mooie landschappen.
OT De magnolia stellata is die met de kleine witte bloemen.

Anya zei

Hey
Italie leuk :-)

Prachtige foto's allemaal
het weer was er nog goed zo te zien !!

Groetjes en fijne avond (@^.^@)

Jeany zei

ben ik te laat, oeoeoeoeoeoeooei, nou dan toch maar ff wat goed maken, liebe frau dora, herzlichen gluckwunschen zum geburtstag und alles liebe von frau flasche. :))))

Ingrid. zei

Echt genieten ; prachtig !
Groetjes van Ingrid.
( viltkriebels )