~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

donderdag 29 oktober 2009

LANDLEVEN


...........IN AUGUSTUS BEN IK OOK NOG EEN MIDDAGJE NAAR DE BOERDERIJ GEWEEST.........LEKKER BUITEN GENIETEN VAN EEN STRALEND ZONNETJE......EVEN HET LANDLEVEN OPSNUIVEN..........

.........MMMMMmmmmmmmmm...LEKKERE FRAMBOOSJES........

.........EEN HELE RIJ STOND ER.....

........DIT ZIJN DE NIEUWSTE BEWONERS.......Dribbel en Vlekje......GEZELLIG MET Z'N TWEETJES.......WANT ALLEEN IS OOK MAAR ALLEEN.......

........VLINDERS HOUDEN ERG VAN DAHLIA'S.......ER VLOGEN ER DAN OOK EEN HELEBOEL ROND..........

........AF EN TOE WERD ER EEN PAUZE INGELAST........

.............GROENTEN EN FRUIT GROEIT HIER IN OVERVLOED.........PRACHTIGE VOLLE TROSSEN MET DRUIVEN.....LEKKERE FRAMBOZEN.....GLANZENDE APPELS.....HAAST TE VEEL OM OP TE NOEMEN..........

.....EN DAAR TUSSEN STONDEN DE MOOISTE BLOEMEN EN EEN VELD ZONNENBLOEMEN IN ALLERLEI KLEUREN.......

.....GELE COURGETTE'S ZIJN WELLICHT EEN IDEE OM VOLGEND JAAR AAN TE PLANTEN.....

...........DE VRUCHTEN GLANSDEN IN DE ZON........

..................................SLAAPMUTSJES STONDEN ER IN VERSCHILLENDE KLEUREN TE PRONKEN.....KIJK EENS WAT EEN

..........PRACHT VAN EEN VLINDER.....ZE VLOGEN MET Z'N ALLEN AF EN AAN.....HET WAS NATUURLIJK OOK EEN ECHT LUILEKKERLAND VOOR HUN.........ZOVEEL LEKKERE BLOEMEN.....

..........EN BOVEN DAT ALLES EEN BLAUWE LUCHT ZOOOO MOOI.......DAT JE ER BIJNA STIL VAN WERD.............

...........DE DEFTIGE HANEN SCHARRELDEN RUSTIG OP HUN GEMAK WAT ROND OP ZOEK NAAR HET ALLERLEKKERSTE HAPJE.........WAT EEN ZALIG LEVEN HEBBEN DIE TOCH.......GEEN HAAST......GEEN GEJAAG..... NIKS MOET......HEERLIJK RELEXT.........

..................HET LIJKT WEL OF DE BLOEM VAN DE DAHLIA BIJNA DOORZICHTIG IS.......ZO'N EENVOUDIG OUDERWETS BLOEMETJE STAAT DAAR IN DE ZON TE STRALEN......GEEN WONDER DAT ZE WEER HELEMAAL IN ZIJN......OUDE GLORIE VERGAAT NIET...........

16 opmerkingen:

Chris zei

Het was best wel lekker even de zomer weer in te duiken!
De vlinder heb je mooi op de foto gekregen zeg!
En ja met de paarden of pony's...je hebt gelijk. Alleen is maar alleen!

Elise zei

ja zo'n boerderij is het wel he. Ik heb als kind ook een paar weken op een boerderij mogen logeren en die vrijheid .. heerlijk !

Fijn weekend, Elise

Ingrid. zei

Dank je wel voor deze prachtige plaatjes !
Groet uit Assen.

willy zei

Wat een prachtig log van de boerderij. Ik heb heerlijk even rondgewandeld tussen de prachtige foto's.

Anoniem zei

Hallo Thea ik weest niet wat ik zag. Dat het zo mooi kan zijn bij ons op de boerderij. Het zijn echt mooie foto's. groetjes Nel

Anoniem zei

Heerlijk even van je landlevenlogje genoten Thea.
Trusten voor straks,
Liefs Leonie

Hélène zei

Wat een heerlijke najaar hebben we toch he? Wij hebben ook voor het eerst prachtige druiven aan onze struik. Net kleine kinderen zijn we dan, iedere dag snel gaan kijken en ongeduldig zijn omdat ze maat niet rijp wilde worden maar dat zijn ze nu hoor en lekker.
Manlief is bezig met een kippenhok te bouwen, haha, je wil niet weten hoe ik gezeurd heb. Ik krijg dus mijn kippen maar heb moeten beloven dat het echt het allerlaatst keer is dat ik om een dier vraag. Willem wilde zelf het hok maken dus heb ik een tekening gemaakt. Hij kan alles die man van mij dus dat wordt een kippenpaleis ipv kippenhok.
Wat is het toch heerlijk om de gave te hebben om de kleine mooie dingen te zien die elk seizoen ons brengt. Ik vind het echt een gave.
Lieve groetjes Hélène
ps ik heb alweer gereserveerd voor Limburg in juni volgend jaar maar ga er al eerder heen hoor.

Bellavien zei

Wat een mooie blog over het boederij leven, hoe wel we buitenwonen missen we nog wel wat boederijdieren hoor.

Groetjes uit Zweden

bibi zei

jajajaj ik krijg al heimwee
zucht
maar ja binnenkort sneeuwt het hier en dan kunnen we ook prachtplaatjes maken hé hahahahahahah
liefs meid

marjolein zei

Oh...weer even heerlijk terug naar die schitterende zomer en herfst.
Wat hebben we genoten
En nu bij jou genieten we nog na !
Heerlijk was dat weer even
Bedankt

♥ harten-lief ♥ zei

heerlijk en wat een rijkdom om alles zomaar lekker in het wilde weg fruit etc te plukken
je hebt er practige foto's bij geplaatst alles staat er heerlijk fris en zonnig bij *je zou er zo in kunnen happen ;)*
en de dalia's zijn idd prachtig (ik deel die liefde inmiddels ook een goede vriend van mij heeft er 2 jaar terug heel wat in mijn tuin gezet in allehande kleuren en lengtes prachtig en geniet er NU nog van as vrijdag komt hij ze weer weghalen voor de overwintering)
en wat een gezelligheid zo met al de dieren rondom je huis

fijne dag
groetjes hartenlief ♥

Anneke zei

ook hier zie ik prachtige fotos en ik zelf ben ook verzot op het landleven.
ben ook even wezen kijken op je andere blogs en allemaal prachtige fotos om van te genieten

Renata zei

Hallo Thea,
Wat zien deze foto's er nog heerlijk uit. Als ik nu naar buiten kijk dan krijg ik toch wel een beetje heimwee naar het mooie weer. Bedankt voor je leuke berichtjes.
Groetjes Renata

Irma zei

Hoi Thea,

Wat is er veel te zien in deze tijd van het jaar, je moet het wel willen zien denk ik want als je die vieze natte bladeren wegdenkt is er nog zoveel te beleven, heb heel wat opgestoken van je post en ga de herfst echt anders zien.

groetjes Irma en een fijne zondag

Bellavien zei

Dank je voor je lieve reaktie, ben druk aan het troetelen hoor, maar of ze daar nou zo blij mee is hahahaa...

Anya zei

Heyyyy
Hier is wel nog leven in de brouwerij :-)
Prachtige foto's Thea !!!!
Fijne avond
(@^.^@)