~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

vrijdag 9 oktober 2009

ITALIE...TRIËST en omgeving


........TIJDENS ONZE VAKANTIE IN ITALIE...Lignano Sabbiadoro....GINGEN WE OOK NAAR TRIËST........

.....MOOI GELEGEN AAN DE ZEE.....WE MAAKTEN EERST EEN WANDELING LANGS DE ZEEZIJDE.....


............HET WATER LOKT ONS ALTIJD......MAAR OOK DE MOOIE GEBOUWEN EN DE BLOEMETJES NIET TE VERGETEN........WAT OPVIEL WAREN DE TALLOZE BEELDEN DIE ER STONDEN..........HEEL ERG MOOI.........

............IN DE BAAI VAN TRIËST LIGT HET CASTELLO DI MIRAMARE.........HET WITTE KASTEEL STAK MOOI AF BIJ HET BLAUWE WATER EN DE STRALENDE LUCHT..........

.......SPROOKJESACHTIG............EEN MOOI OUD PARK ER OMHEEN....WAAR WE NATUURLIJK OOK EEN WANDELING HEBBEN GEMAAKT.........

............WE GINGEN MEE,MET EEN RONDLEIDING DOOR HET KASTEEL.........

.........BINNEN MOCHTEN ER GEEN FOTO'S GEMAAKT WORDEN........

.............DUS JULLIE MOETEN HET DOEN MET DE BUITENKANT VAN HET KASTEEL EN HET PARK.......




................EEN BEETJE VERSCHOLEN ZO TUSSEN HET GROEN..........GEBOUWD OP DE ROTSEN...PAL AAN DE ZEE......

........EEN BETER PLEKJE KUN JE NIET BEDENKEN............


.............IN HET PARK ZATEN EEKHOORNS...ZE HADDEN ZELFS EEN STANDBEELD VOOR ZE GEMAAKT.......

.......HET WAS ZEKER DE MOEITE VAN HET BEZOEKEN WAARD..........DUS ALS JE IN DE BUURT KOMT...GA ER ZEKER EENS KIJKEN.......TREK ER WEL EEN DAG VOOR UIT.......

.........WE HEBBEN GENOTEN........

.......OOK IN TRIËST LIGT HET.........
...........TEATRO ROMANO di TRIESTE.....
.....AL HEEL ERG OUD.......ZO'N HONDERD TOT TWEEHONDERD JAAR VOOR CHRISTUS GEBOUWD......EN ENKELE HONDERDEN JAREN GELEDEN PAS OPGEGRAVEN........



........ER WAS NOG VEEL MEER TE ZIEN DAAR IN ITALIE...ZOALS EEN VLINDERTUIN......MAAR DAT BEWAAR IK TOT DE VOLGENDE KEER......

11 opmerkingen:

J@n. zei

Prachtige foto's van een geweldig land!
Mooie reportage Thea.
Gr. J@n.

Anya zei

Geweldige foto's Thea
Het is er prachtig !!
Mijn complimenten voor de collage
Ben net aan de koffie
en zit nog in t zonnetje
Nu kan t nog hihihi...
groetjes

Elise zei

Wat een prachtig kasteeltje, jammer dat je niet binnen mocht fotograferen.

Fijne vakantie gehad zeker he, wij zijn er ook wel eens geweest, in Triëst.

fijne avond, Elise

Ingrid. zei

Wat is het daar mooi !
Groetjes uit Assen.

callemie zei

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm eenbeetje warmte tijdens de dagen dat nu inkorten en frisser worden ik spring even in je logje hihihihi
knuf meid!

tons zei

Bonsoir
Zo te zien reis jij er lustig op los. Heerlijk!!!!`t Ziet er allemaal prachtig uit en ik kan me voorstellen dat je erg genoten hebt.

Leonie zei

Wat een práchtige dingen heb je gezien Thea! Echt vakantie hoor. Ik pluk morgen de monstransboontjes. Of ze goed zijn weet ik niet, ik heb ze nóg later gezet dan jij... Volgend jaar beter:-) Liefs Leonie

marjolein zei

Wat een mooi reisverslag, super om met jullie mee te mogen wandelen.
Ga mijn haar doen...Maartje met aanhang komt zo op de koffie !
Alles goed met jouw kleine kleindochter ?
Dag

Babs zei

Mooi hoor Thea. Trouwens, ik zie dat je mams met Claude aanspreekt, mare dat is papa ;-) Ze weet niet hoe et te veranderen. Zij is Linda :p

Leonie zei

Ik weet niet wat er met je zus is gebeurd Thea maar het zal wel iets naars zijn. Ik hoest me kapot maar het gaat toch wel heel langzaam maar zeker vooruit gelukkig. Liefs Leonie

oma leentje zei

Heerlijk weer even naar je prachtige foto's gekeken . Hou zo van dat land. Mijn bui is gelijk weer iets beter,na het verpesten va de tafel...grrrrr stom erzat acryl op dat kon er zo weer afgeschuurd worden werd maar niet droog. Maar goed het is weer in orde. Was te snel met 2e keer verven ja en dan krijg je dit.Liefs Leni