~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

zondag 13 september 2009

KAARTJE

13 opmerkingen:

Ingrid. zei

't Kaartje blijft mooi ;-)
Groetjes van Ingrid.

Anya zei

Was ik maar in Portugal :)
Het is hier zo KOUD :(
Prachtige kaart.....
groetjes en geniet van de dag !!

Elise zei

Hi .. lekker op vakantie in Portugal ? En zie ik dat je ook in venetie gewest bent ? mooi daar he ..

fijne vakantie verder,

Elise

Julianna zei

Zo te zien ben je op vakantie.
Nog veel plezier.

Groetjes, Julianna

Chris zei

...en ik zit hier te bibberen van de kou!

Tineke zei

Dank voor je groetjes! Groetjes terug!

Oma Nijn's Country Huis zei

hoy Thea,

dank voor je berichtje,heb je de computer mee.
hoe is het,wel mooi weer,en heb je een kijk ,of doe vakantie.
wat een vragen he!!.maar goed, geniet nog maar even hoor.

liefs van Greet

thea zei

Dank je wel voor de mooie kaart vanuit portugal.
Fijn weekend gewenst hier in Nederland wordt het ook mooi weer.

appelmie zei

ja practig je kaartje
maar appelmie voelt zich niet lekker!
knuf knuf

Leonie zei

Wat hebben jullie veel mooie dingen gezien! Venetië is ook mooi hoor. Sterkte met alle drukte.
Liefs Leonie

Leonie zei

Haaa lekker behangen vandaag;-)
Ik vind dat altijd leuk om te doen want na afloop heb je ook iets om van te genieten. Veel succes Thea!

Anoniem zei

Lekker uitrusten in het week-end Thea:-)
Liefs Leonie

Anya zei

Ik vind het maar niks dat motorrijden maarja wat doe je eraan
:(

Groetjes
Anja :)