~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

maandag 31 augustus 2009

VENETIË


.........VAN UIT ONS HOTEL IN lIGNANO SABBIADORO.......GINGEN WE NATUURLIJK OOK EEN DAGJE NAAR VENETO......AL LANGER EEN WENS VAN MIJ.......

......OP AANRADEN VAN MILENA (vielen dank Milena) GINGEN WE ER MET DE TREIN NAAR TOE.......LEKKER RELAXT EN GEEN GEZOEK NAAR EEN DURE PARKEERPLAATS........BOVENDIEN WAS HET SUPER HEET DIE DAG.......

.........VANWEGE DE DRUKTE GINGEN WE OP MAANDAG......EN ALLEEN HIER ROND DIE PLEINEN WAREN EEN HELEBOEL TOURISTEN...VERDER WAS HET OVERAL RUSTIG.........

.........MOOI WAS HET WEL........EN AL DAT WATER.........

........ZELFS DE DUIVEN HADDEN EEN KOEL PLEKJE OPGEZOCHT.......

........EEN TOCHTJE IN EEN GONDEL HEBBEN WE NIET GEMAAKT.....VEEL TE DUUR.....MISSCHIEN HADDEN WE KUNNEN AFDINGEN......MAAR ZELFS DAAR VOOR WAS HET PFFFFFF...te warm......AL ZIJN ZE WEL MOOI OM NAAR TE KIJKEN........





...............HET WAS ER WEL ERG DUUR.....MAAR HET IS EEN PRACHTIGE STAD.....ZEKER DE MOEITE WAARD OM ER EEN BEZOEK AAN TE BRENGEN.......EN JE HOORT VAKER ZEGGEN DAT HET WATER STINKT.......NOU....DAT VIEL REUZE MEE.....MAAR DAT KAN OOK AAN HET WEER LIGGEN NATUURLIJK.........







.........WORD VERVOLGD..............

11 opmerkingen:

Ingrid. zei

Wat zul je genoten hebben ; prachtig. Je hebt er ook weer erg mooie foto's van gemaakt !
Fijne dag , groetjes van Ingrid.

Anya zei

Wow!!!
PRACHTIGE vakantie,
ik ben daar ook nog nooit geweest.
Mooie foto's Thea :)
Dit jaar hebben wy voor Barcelona gekozen, er is daar zoveel moois te bezichtigen (wel pas in oktober want voor te bezichtigen is t daar nu veel te heet ;)
Groetjes ...

LEKE zei

Oh, dat ziet er heerlijk uit. Doet mij aan vroeger denken samen met pa en ma en broerlief naar Venetie geweest was erg leuk en mooi inderdaad...

Anya zei

We gaan ook met de vlieger :)
We gaan 6 dagen en logeren ook midden in het centrum,
ik hoop veel te zien.....
Ben benieuwd :)

J@n. zei

Erg mooi ja, maar je moet wel goed ter been zijn en omdat ik dat niet ben kan ik hier jou mooie foto's bewonderen.

Chris zei

Dacht ik dat je in je tuin zit, zit je in Venetiê!

Marlèna zei

Prachtige reis hebben jullie gemaakt! Ik ben nog nooit in Italie geweest, in een gondel door de straatjes van Venetie lijkt me zo leuk!
Door de b&b kunnnen we niet weg tijdens het seizoen maar rond de jaarwisseling ... ff de batterij opladen ergens waar het heerlijk warm is :-)

callemie zei

staat ook nog op mijn verlanglijstje en dan neem ik een kopie van jou postje dan weet ik waar naar toe hihihihi

Julianna zei

Wat een mooie fotos heb je meegebracht voor ons.Heerlijk.
Jullie zullen het best naar je zin gehad hebben.

Je wilde weten of het bij ons koud is....ja we hebben wel temperaturen van -18°,maar daar wil ik nu niet aan denken!!

een prettige week, Julianna

Oma Nijn's Country Huis zei

zit ze zomaar in Venetie,,heerlijk he ik ben er nog nooit geweest,je foto"s zijn mooi,jammer van die gondel,ik zou bang zijn dat hij omkieperd,lig je daar te spartelen,samen met je man.

groeten Greet

Oma Nijn's Country Huis zei

zit ze zomaar in Venetie,,heerlijk he ik ben er nog nooit geweest,je foto"s zijn mooi,jammer van die gondel,ik zou bang zijn dat hij omkieperd,lig je daar te spartelen,samen met je man.

groeten Greet