~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

woensdag 19 augustus 2009

DE KOEBERG


.......EEN DAGJE NAAR DE KOEBERG IS VOOR DE KINDEREN DOLLE PRET........EN VOOR ONS OP EEN WARME DAG....ZALIG IN DE SCHADUW VAN DE BOSSEN.........

..........HALVERWEGE GAAN WE EVEN BIJ DE SUPERMARKT WAT LEKKERS HALEN.......ZODAT WE ER METEEN KUNNEN BLIJVEN PICKNICKEN.........AL MOET ER NATUURLIJK SNEL EEN RITJE GEMAAKT WORDEN OP DE MOTOR DIE ER VOOR DE WINKEL STAAT.......MAAR DAT GEEFT NIET....ER IS PLAATS GENOEG VOOR AL ONZE MANNEN......

..........EEN HEEL HOGE BERG ZAND.....TAKKEN OM MEE TE SJOUWEN....BOOMSTRONKEN OM EEN HUT TE BOUWEN.......DE JONGENS VINDEN HET GEWELDIG......ZO EEN GROTE ZANDBAK.....

...........ZE ZEGGEN GEEN NEE ALS WE VRAGEN......ZULLEN WE NAAR DE KOEBERG GAAN......EENVOUDIG PLEZIER.....AL ZIJN WE ER MEESTAL ALLEEN MET ONZE KINDEREN......EEN UITJE DAT NIKS KOST IS TEGENWOORDIG NIET MEER IN.......




........VAN DE HOGE BERG AFRENNEN VIND RICK OOK WEL ERG GRAPPIG.......

........EN LARA-LYNN.....JA DIE WEET NOG NIET ZEKER OF ZE HET LEUK VIND......AL DAT ZAND.....DAAR KAN ZE HET LEUKE NOG NIET VAN INZIEN.........

8 opmerkingen:

J@n. zei

Wij deden het vroeger ook en dat is nu nog na zo'n 60 jaar een mooie herinnering, maar in die tijd waren er nog niet zoveel mogelijkheden op dat gebied en was een glas aanmaaklimonade al een tractatie, maar vroeger........
Gr. J@n.

Chris zei

Het liedje heet toch "drie kleine kleutertjes zaten op het hek"?
Maar bij jou zitten ze op de motor.
Lekker he zo'n dagje tussen uit.

Ingrid. zei

JAAAAAAAAAAA... DE KOEBERG ! DAAR BEN IK OOK EENS ( VOOR M'N 10E ) GEWEEST ; LEUK OM DAAROVER OP JE BLOG TE LEZEN !
NOG EEN FIJNE AVOND , GROETJES VAN INGRID.

Vickie's Michigan Garden (my backyard) zei

Thea,
Your grandchildren are beautiful.
I will have my first grandchild in October. You are way ahead.
I want to be like you also and have fun with them
vickie

Ineke zei

Wat een droppies van jongetjes zeg, ook het meisje is schattig, maar de foto van drie is erg leuk.Al met al een leuk stel kleinkinderen heb je.

Leonie zei

Heerlijke foto's Thea! Wat zul je genoten hebben en de kinderen ook. Niets mooier toch dan zi in de natuur spelen? Wat m'n weblog betreft: ik ben er een week of twee a drie geleden mee begonnen. Ik vind het grote voordeel dat ik 'm zelf kan maken zoals ik wil, maar vooral dat hij op mn'n eigen site staat en niet meer op de site van blogger of web-log.nl
De monstransboontjes zijn ongeveer een meter hoog. Vandaag aten we voor het eerst postelein. Marius vond het zowaar lekker! Is dat even pech voor mij hahahaha. Nee hoor, er is genoeg;-)
Het is hier ineens heel donker geworden, het waaide heel hard maar nu is het gaan regenen en de donder is gekomen dus ik ga gauw de pc uitdoen... Liefs Leonie

Anya zei

Geweldige foto's
Leuke familie kiekjes .... :)
Het werd hier vandaag 37grC
Niet te geloven maar waar ..... haha
Ik heb er nu genoeg van,
het mag voor mij een beetje afkoelen !!!!

marjolein zei

Wat een heerlijk stel kleinkinderen om te zien
Wees maar lekker een trotse oma
Dag