~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

dinsdag 4 augustus 2009

HEKSENKRING


...........IN EEN WEILAND DICHTBIJ WAS EEN HEKSENKRING TE ZIEN.....EEN NATUURVERSCHIJNSEL.....WANT ZE WAREN NIET ZO KLEIN...DIE PADDESTOELEN......ZE HAALDEN ZELFS HET NIEUWS EN DE REGIONALE KRANTEN.......

.........SAMEN MET TRISTAN GING IK OOK EVEN KIJKEN........ALS EEN STEL PAPARAZZI ACHTER HET NIEUWS AAN.........FOTOTOESTEL IN DE AANSLAG.........OP DE FIETS ER NAAR TOE.........

.........LEUK OM EENS MEE TE MAKEN...........ZOIETS HADDEN WE BEIDEN NOG NOOIT GEZIEN......HET LEKEN WEL GROTE STENEN...INPLAATS VAN PADDESTOELEN.......

........ECHT GEWELDIGE JOEKELS......... HET SCHIJNT HEEL APART TE ZIJN......




.........TRISTAN VOND DAT DE FOTO'S NIET ERG GOED LUKTEN.....TE DONKER ZEI HIJ.......DAT WERD SNEL BETER TOEN HIJ Z'N ZONNEBRIL HAD AFGEZET............

18 opmerkingen:

Sandra zei

Hoi hoi

Wanneer waren jullie hier geweest kijken?!
IK heb het wel op het nieuws gezien maar nog niet live
zijn echt wel groot als ik zo zie en vergelijk met tristan.

Groetjes Sandra

Chris zei

Zoiets heb ik ook nog nooit gezien.
Eigenlijk wel goed zo want dan was er ook geen heks.

Elise zei

Zo met je kleinzoon ernaast zie je idd hoe groot ze zijn .. ben benieuwd waarom ze zo groeien, jij niet ?

groetjes Elise

Anya zei

Nooooooooit gezien
wel eens van gehoord ;)
Prachtige foto's !!!
groetjes
Anya :)

Oma Nijn's Country Huis zei

zo dus jullie hebben eenwereld wonder gezien.
het zijn zeker knoeperds,mooie foto,s hoor is weer eens wat anders he.liefs van oma nijn

Jeany zei

hahahaha, wat mooi meid, en die tristan met zijn zonnebril, maare zo'n grote heb ik ook nog nooit gezien, heb je wel je dansjes gemaakt? anders brengt het ongeluk hoor??? hahahahahaha, liefs van mie

heaven can wait zei

amaai zeg
gaan wij daar dan ne keer dansen????
en ja appelmieke is heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel weg
sorry

Veerle zei

Thea, wat prachtig. Heb ik nog nooit gezien! Moet wel mooi zijn om dat eens in real life te mogen beschouwen en je foto's zijn helemaal oké hoor!
Lieve groetjes

callemie zei

ok zet mijn muts klaar hihihi

Sandra zei

Rick en Lars waren helaas net telaat, toen lagen ze al op 1 hoop.
Tja gras moest gemaaid worden voor de paardjes denk ik.
Ze bleven wel vragen waar die heksen dan waren ;-)

Groetjes Sandra

Leonie zei

Tjeeee wat een joekels zeg! Gelukkig maar dat het blogspot.nl is die opgeheven wordt en niet blogspot.com waar wij bij zitten...;-) Fijn week-end Thea, de koelte komt eraan. Hier is de wind al opgestoken. Liefs Leonie

blumenfee57 zei

Das sind Steine? Ich dachte es seien Pilze.......... das habe ich noch nie gesehen.

Ein schönes Wochenende wünscht Charlotte.

Elise zei

Hi, jullie dus ook zo'n lekker weekend achter de rug..

Hoe is het met je zus ?

Fijne maandag, Elise

Leonie zei

Nee Thea ik ken Mira ook niet. Bij mij doen de Monstransboontjes het wel maar ik heb toch het idee dat ze veel te laat gezet zijn. Ik vind alles al zo duidelijk op z'n retour in de tuin, de zomer is voorbij en we gaan richting herfst, afbouwen dus in plaats van groei. Maar wat hebben we een práchtige zomer dit jaar hè. En de lente ook niet uit te vlakken. We zijn echt super verwend. Dan kan ik er de komende winter wel tegen met die lange donkere dagen;-) Fijne dag Thea!
Liefs Leonie
www.tanteloe.nl

Anoniem zei

Geweldig die boleten!
Op deze manier heb ik ze nog nooit gezien, prachtig.
Enne,,,,volgens mij zijn ze ook eetbaar. Maar voordat je eraan begint, eerst maar even informeren, groetjes,

Madelief zei

Hoi Thea,

Wat een enorme heksenkring. Ik kan mij niet herinneren dat ik er ooit een gezien heb die zo groot is!

Hartelijke groet,

Madlief

callemie zei

weet je zo'n paddestoelen staan bij ons in de tuin en mamy maakt daar lekkere soep van!
hihih jajaja ok vandaag zijn we de 11de hihihihi

the666bbq zei

gek dat ik deze post over het hoofd heb gezien ... Die reuzenbovist hebben we in ons vorige (huur)huisje ook een paar keer op bezoek gehad. De eerste keer schrok ik me te pletter, de volgende keren was ik steeds weer blij dat hij (Langermannia gigantea) er weer bij was. Hij is eetbaar, ofwel moet ik nog met een vertraging van een paar jaar doodvallen ;-)