~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

dinsdag 7 juli 2009

WANDELING 2009


.........OP 30 AUGUSTUS WORD DIT JAAR WEER DE PREUVELEUT WANDELTOCHT GEHOUDEN........
EERDER LIEPEN WIJ AL MEE.....EN IK MAAKTE ER AL EEN PAAR LOGJES OVER......NU ZAG IK LAATST OP DE SITE VAN DE PREUVELEUT......DAT ZE VROEGEN OM FOTO'S EN DERGELIJKE.....DUS HEB IK DE LINK VAN MIJN BLOG MAAR GEMAILD........ZE VONDEN HEM HEEL LEUK....EN HEBBEN HEM BIJ IMPRESSIES GEPLAATST......WIL JE HET BEKIJKEN.......KLIK DAN
HIER
.......LAUP 'N STÖKSKE...DRINK 'N SLÖKSKE.........

..........INTUSSEN HEBBEN WE ONS AL WEER AANGEMELD VOOR DE EDITIE VAN 2009.....WE LOPEN WEER MET DE ZELFDE GROEP ALS VORIG JAAR.......GEZELLIG.......

7 opmerkingen:

Jeany zei

hello very famous blogwriter, meid, je komt nog eens op het nieuws, enig!!!!!!!!!!!!! een betere reporter annex fotograaf konden ze niet vinden, cu soon

Anoniem zei

DAt is inderdaad erg leuk!

Het is eigenlijk de bedoeling dat we met meer van de fam mee lopen deze keer niet! was bij de fam bbq toen besproken?!

groetjes sandra

Elise zei

Gelijk heb je dat je een link geeft, kunnen ze de foto's eraf halen haha

Fijne avond, Elise

Anya zei

Succes met preuveleut,
ik vind het ook
echt iets voor jou ;)
Prettig weekend !!
(met regen ;(

Babs zei

Vakantie tot ze op m'n sollicitatiebrieven antwoorden, en dan gaan werken ;-)

tons zei

Thea
Natuurlijk doe ik dat ook. Maar als ik niet een beetje overdrijf met m`n verhaaltjes, weet ik niks meer te schrijven. Zo blijft de sjeu er een beetje in. Overigens tuinier ik al 45 jaar en ik leer iedere dag nog, dus goede raad is altijd welkom. Tons

Leonie zei

Dat Preuveletgebeuren ziet er leuk uit Thea. En de afstanden kun je zelf kiezen. Das ook mooi;-) Leuk dat je op hun site staat!.
Fijn week-end;-)
O ja, ik heb de aardappels al gerooid. In totaal heb ik er twee niet te volle emmers vanaf gehaald. Zo vreselijk lekker! Nooit geweten dat dat zo'n verschil maakt maar dat is eigenlijk met alles uit de eigen tuin. Of het nou om de boontjes of de worteltjes gaat, het is echt veeeeel lekkerder dan uit de winkel.
Liefs Leonie
www.tanteloe.nl