~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

vrijdag 3 juli 2009

KLEIN VOLK in BERINGE


.........OP EEN ZONDAGMORGEN LEKKER MET Z'N ALLEN GAAN BRUNCHEN........IS NOG NIET ZO'N GEK IDEE..........WE GINGEN NAAR CAMPING BERINGERZAND IN BERINGE........NAAR FAMILIE RESTAURANT.....KLEIN VOLK......WAAR WE HEEL HARTELIJK WERDEN ONTVANGEN.........

.......VOORAL HET KLEIN VOLK KON ZICH HIER PRIMA AMUSEREN.......ER WERD METEEN AL GEZEGD......KINDEREN HOEVEN NIET AAN TAFEL TE BLIJVEN ZITTEN......... HET GEHEEL WAS ERG LEUK AANGEKLEED......ALLES WAS PRIMA VERZORGD.......WE KREGEN HEEL ERG LEKKERE ASPERGES SOEP EN VOOR WIE DAT NIET LEKKER VOND WAS ER TOMATENSOEP.....UHHH...JA...MET BALLEN...........WAT VOORAL DE KIDDIES ERG LEKKER VONDEN.......

...........WE ZATEN MET Z'N ALLEN AAN EEN GROTE RONDE TAFEL........GEZELLIG.......

..............VOOR KOFFIE, THEE EN EEN ZJUUTJE......EN ZELFS VOOR HANS Z'N MELK WAS ER GEZORGD.......

..........LARS DACHT...DAT WORD NIKS.....HIJ KEEK ZELFS EEN BEETJE BOOS........

.........DAT VERANDERDE SUPERSNEL TOEN ZIJN BORDJE VOLGELADEN WERD MET ALLEMAAL LEKKERE DINGEN......HIJ PELDE ER NOG EEN EITJE BIJ..........

...........TRISTAN VOND DAT EVEN KNUFFELEN MET Z'N LIEVELINGS TANTE MOEST KUNNEN OP ZO'N DAG........DAT IS NATUURLIJK OOK ZO.......


...................................................................................................................................................................FAMILIE RESTAURANT KLEIN VOLK.........

....................LARA-LYNN WERD INTUSSEN OOK WAKKER.......HET WAS TIJD VOOR HAAR FLESJE.......

.............TERWIJL DE JONGENS ONDER TAFEL EEN SPELLETJE DEDEN......


............................WERD HET TOETJES BUFFET KLAAR GEZET...........

..........VOOR LARA-LYNN HOEFDE DAT NIET MEER........

...........ZE WAS ER VEEL TE MOE VOOR.................LEUKE MUUR SCHILDERINGEN ZAG JE OVERAL...............ALLEMAAL IN DE SFEER VAN DE LAVEN........EN PEELDWERGEN........ECHT IETS VOOR HET KLEINE VOLKJE..........


................DAARNA WERD ER EEN DUIK GENOMEN IN HET BINNENBAD..........

............WAARNA ZE OOK NOG GINGEN SPELEN IN HET OVERDEKTE SPEELPARADIJS........KinjerKriebel......DAT ALLES WAS INCLUSIEF........NOU....DAN WEET JE HET WEL....HET WAS BIJNA AVOND TOEN WE NAAR HUIS GINGEN.......KORTOM...EEN HEERLIJK DAGJE.....ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR........

..............CAMPING BERINGERZAND IN LIMBURG IS MOOI GELEGEN IN EEN BOSRIJKE OMGEVING........

13 opmerkingen:

Ingrid. zei

Erg leuk !
Goed weekeinde , groetjes Ingrid.

Anoniem zei

Hoi omi

Ja was zeker heerlijk, heb er al weer zin in om nog eens tegaan, maarja!

Nu eerst mijn nieuwe kijkertjes op halen

groetjeesssssssssssssssssss

Hans Sandra Rick Lars en Lara-Lynn

astridvanbeers zei

Echt een gelegenheid voor een familiedag. Dat is een mooie dag geweest.

Anya zei

Altijd gezellig met de hele familie uit eten :)
GEZELLIG !!

Fijn weekend,
geniet nog maar ff van de zon,
ik hoorde net volgende week regen en kouder :)
Doei......

Jeany zei

met wat ziet dat er leuk uit, had je die boomstam niet mee naar huis kunnen nemen ;)), leuk idee, en het lijkt me heelrijk om met dat kleinvolk naar dit kleinvolk te gaan,enig,,,,,,,,,,,,,,,, ik zal het onthouden voor wanneer wij ooit, hahahahah, en komplimenten voor de leuke oma, je ziet er mooi uit :)), liefs van mie

J@n. zei

Hoi Thea.
Bedankt voor het bezoekje bij je provinciegenoot. Ik bedoel bij mijn vrouw Joke ot het weblog: "datzalwel"
Gr. Haar man J@n.

joke zei

Jan was me net voor.Wat een leuke gelegenheid voor de kinderen, zo dichtbij en ik kende het niet.Ik heb geen kleinkinderen vandaar misschien.Maar ik ga reclame maken.Groetjes.

joke zei

Hoi Thea ik heb gereageerd op mijn weblog(herinneringen 3 ). Wat een leuke foto's trouwens van de kinderen.

Groetjes.

Anoniem zei

Wat zal dat een heerlijke dag geweest zijn Thea!
De koelte komt er aan godzijdank mag ik wel zeggen. Ik ben de hitte zoooo zat;-)
Fijne avond,
Liefs Leonie

rosabeer zei

Dat ziet er allemaal heel gezellig uit. Wat een superdag moet dat geweest zijn. Ik wilde je nog even bedanken voor je lieve reactie op mijn tuinblog.
groetjes en een fijne week.

J@n. zei

Dat zou toch wel het einde zijn dat ik de reacties van m'n vrouw in de gaten zou houden, maar ik vang zo hier en daar wel eens wat op en omdat Joke nog een beginner is op dit terrein, wil ik ze wel eens tehulp schieten.

marjolein zei

Dat was genieten met al die kinders en zo ongedwongen ...heerlijk sfeertje zo te lezen:))

jacqueline zei

Dat ziet er erg gezellig uit Thea. En voor de kinderen was het zo te zien ook een echt feest. Heerlijk dat ze daar zo lekker ongedwongen konden spelen.
Leuk om van je te horen dat je de boontjes al gegeten hebt. hier zijn ze nog lang niet zover. Er zitten nu net bloemetjes aan dus de boontjes moeten nog groeien. Maar als het zover is laat ik je horen hoe ik ze vond.