~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

maandag 8 juni 2009

BUON GIORNO


.......IN HET VLIEGTUIG OP WEG NAAR LIGNANO IN ITALIE........VAN UIT DUSSELDORF.....

.............UITZICHT VAN UIT HET VLIEGTUIGRAAMPJE........

.........IK HEB GRAAG EEN PLEKJE BIJ HET RAAM.....IN HET VLIEGTUIG IS HET VAAK BENAUWD EN DAN IS HET BIJ HET RAAMPJE NET IETS FRISSER.......INCHECKEN HADDEN WE THUIS AL GEDAAN...EVENALS DE STOELKEUZE.....JAAAAAAA......INTERNET HE........

.........DE REIS VERLIEP VOORSPOEDIG...ITALIE IS NIET ZO VER......NADAT WE DE AUTO OPGEHAALD HADDEN.....GELUKKIG WIST TOMMETJE HIER DE WEG TE VINDEN...kwestie van updaten....WAREN WE ZO IN ONS HOTEL......DIT IS DE ACHTERZIJDE......

........WAAR WE VRIENDELIJK WERDEN ONTVANGEN.....WE KREGEN EEN KAMER IN HET MIDDEN ONGEVEER ...OP DE TWEEDE ETAGE....MET UITZICHT OVER HET HAVENTJE EN DE ZEE........

.......OP HET STRAND WAS HET NOG SUPER RUSTIG.....WE WAREN DE MEUTE VOOR.....GELUKKIG.....ALS JE ZAG HOEVEEL DUIZENDEN TOERISTEN ZE HIER NOG VERWACHTEN.....

........Bbbbbbbbbrrrr.....DAAR MOET IK NIET AAN DENKEN.......WIJ ZIJN GEEN MENSEN OM AAN HET STRAND TE LIGGEN.....MAAR MET DE VOETJES IN HET WATER EEN FIKSE WANDELING LANGS HET STRAND....JA DAAR ZIJN WE WEL VOOR TE PORREN.......

........DE TWEEDE DAG GINGEN WE NAAR HET GARDA MEER..........

......DE FOTO'S SPREKEN VOOR ZICH...........

........KIJK MAAR.........






...........MET DE FERRY ZIJN WE NAAR DE ANDERE KANT GEGAAN....EN VANDAAR LANGZAAM WEER TERUG......JAMMER DAT HET DAAR IET WAT NEVELIG WAS.....VOORAL IN DE BERGEN.....






.........HET UITZICHT WAS FANTASTISCH......VANAF DE BOOT GEZIEN..........

..........VOLGENDE KEER MEER..........

12 opmerkingen:

Ingrid. zei

Geweldige plaatjes !
Groetjes Ingrid.

Anya zei

WoW!!
Een hele foto collectie,
geweldig mooi :)
Fantastische foto's !!
Geniet nog maar van t zonnetje,
tenm. hier schijnt hij nu ;)Doeiiiiiiii

marjolein zei

Dat ziet er niet verkeerd uit :))
Toplocatie zo te zien :))
En ik wandel stiekum met je mee met de voetjes in het water !
Heerlijk die straatjes waar je zo zalig door kan slenteren !
@ Wij boeken vaak via www.sunweb.nl, maar daar was, geloof ik, ook veel vol !

Elise zei

Hoi wat een heerlijke vakantie zeg en wat een mooie plekjes. Ik wist neit dat het aan het Gardameer zo mooi was ..

jullie hebben vast genoten

Fijne avond, Elise

astridvanbeers zei

Wat een heerlijk plek omk te zijn. Ik ben meer van het strand liggen. Kunnen wij van 's morgen tien tot zonsondergang. Fijn dat we niet meer in de schoolvakanties moeten reizen. Liever niet in topdrukte.

Jeany zei

wow, meid wat mooi, we hebben lang moeten wachten, ik dacht al, zou ze het fotostelleke niet mee genomen hebben, maar we worden flink verrast en er komt nog meer, fijn dan zet ik amar vast een pottke thee, Ohja, je nieuwe kofotke is ook erg mooi, ;))) tot de next time, liefs van mie

Anoniem zei

Ja moeders ziet er heel goed uit, krijg ook wel weer de vakantie kriebels maar ja we kunnen niet alles hebben he!
Ben al heel blij met de jongens en lieve dochter lara-lynn en zo straks is ons nieuwe huisje klaar.
Rick heeft al een datum gepland voor zijn afscheid hier op school "joeppie" hij heeft er zin in, denk wel dat hij nog niet goed door heeft dat hij dan ook echt niet meer terug komt hier. Snik nog even niet aan denken ach heb nog last van de kraam tranen zullen we maar zeggen.

Groetjesssssssssssssss

appelmie zei

jajajaj wij zullen maar werken hihihih nog drie weken en wij ook ribbedebie joepie
ik hoop dat deze zo leuk en zo mooi als bij jou zal zijn!!!!
liefs meid!

Hélène zei

Hoi lieve Thea bedankt voor het mee leven. Doet een mens altijd goed he?
Gek he dat het helemaal niet moeilijk is om iemand blij te maken maar dat zo weinig mensen er de moeite voor doen.
Gaatbeter, gelukkig. Alleen ontwenningsverschijnselen doordatik een paar dagen geen medicijnen kon slikken dus ben heel duizelig maar de positieve gedachten komen alweer door en dat is het belangrijkste.
De deur naar de tuin open, hondje lekker in het gras aan het spelen met een botje. Ik twijfel even of ik de caviadames uit hun hok zal halen en ze los laat lopen in hun caviapark maar volgens mij blijft het wel droog.
Wat een prachtige foto's van Italie. Heb zelf 11 jaar in Zuid-Franrijk gewoond nou als ik die foto's van jou zie krijg ik wel een beetje heimwee hoor maar mocht ik ooit weer kunnen reizen dan zie je mij ook niet in het hoofdseizoen. VRESELIJK!. Lekker genieten van de puurheid van het land en de mensen.
liefs en fijne dag. Hélène

callemie zei

bongiorno madam
allé hup tis vrijdag
nog nie veel meer slapen hé!

Oma Nijn's Country Huis zei

Je Thea wat een mooie foto"s,krijg beslist zin om weg te gaan,maar ja he!!!!!.
ziet er gelukkig nu nog rustig uit,
heb je veel met de pootjes in de ZEE gelopen,doe (deed) ik ook zo graag.En dat slenteren door de kleine straatjes is ook zo leuk he,je hebt mooie plaatjes geschoten.

liefs van Greet

marjolein zei

@ De kleine L. zie ik nog niet :))
Fijn weekend
Dag