~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

maandag 25 mei 2009

WAALSESTRAAT

........EEN UNIEK PARTICULIER COLLECTIEF PROJEKT..........ER WORDEN 11 WONINGEN GEBOUWD.......De projectgroep fungeert als collectief opdrachtgever.........DE TOEKOMSTIGE BEWONERS HEBBEN ALLES IN EIGEN HAND........DE GROND KOCHTEN ZE BIJ DE GEMEENTE......
..klik op de foto..dan kun je lezen wat er op het bord staat......
.........AANNEMER IS HAEGENS BOUW..............GEZAMELIJK WORD ALLES GEREGELD......

..............OP EEN STEENWORP AFSTAND LIGT DE SCHOOL......MAKKELIJKER KAN HET NIET.........

........GEEN STARTERS WONINGEN....MAAR WONINGEN VOOR STARTERS........


.................DE GEMEENTE IS MAAR WAT TROTS OP DIT PROJEKT.......VANDAAR DE UITNODIGING AAN DE OUDERS OM HET SAMEN TE VIEREN.......

......................................ONZE DOCHTER EN HAAR MAN NEMEN DEEL AAN HET BOUW PROJEKT........DUS TOGEN WE OP 29 APRIL NAAR DE BOUWPLAATS..............WE WERDEN ONTVANGEN MET KOFFIE EN VLAAI.....

............DIE SMAAKTE HEEL ERG LEKKER.........

......................HIER ENKELE VAN DE GASTEN............

.........EERST MOEST ER NATUURLIJK HET EEN EN ANDER UIT DE DOEKEN GEDAAN WORDEN......ER WERD GESPROKEN DOOR DE WETHOUDER....EEN MENEER VAN DE PROVINCIE...IEMAND VAN HET ARCHITEKTENBUREAU...EN OOK DOOR DE BEWONERS........

.........DE VERTEGENWOORDIGER VAN DE BEWONERS.........

..........VAN DE PROVINCIE KRIJGEN DE TOEKOMSTIGE BEWONERS EEN SUBSIDIE......DIE WORD HIER OVERHANDIGD...........KUNNEN JULLIE HET BEDRAG ZIEN.............€ 23,562,-....NIET ZO VEEL...MAAR......BETER DAN NIKS EN ALLES IS WELKOM..........


..........TOT ZOVER HET OFFICËLE GEDEELTE........


........ALLE NIEUWE BEWONERS KREGEN VAN DE BUURVROUW EEN BOSJE MET LELIETJES VAN DALEN.......IN FRANKRIJK DEELT MEN DIE UIT....HET ZOU GELUK BRENGEN.....EN GELUK.....KUNNEN DE STARTERS WEL GEBRUIKEN.............


.............ALLE TOEKOMSTIGE BEWONERS KREGEN EEN TAS VAN DE GEMEENTE MET OA EEN HANDDOEK MET EEN BORDUURSEL VAN HET GEMEENTELOGO ER OP...........

.........DAARNA MOCHTEN WE DE WONINGEN UITGEBREID BEKIJKEN............

.........WANT JA....OP DEZE MANIER WORDEN DE HUIZEN TOCH ALLEMAAL ANDERS......ANDERE MENSEN ANDERE WENSEN........




...............................................................O JEE........................OP DIE HOGE ENGE LADDER HELEMAAL NAAR BOVEN.....NAAR DE TOP VAN DE WONING....BRRRRRRRR......RICK DIE DURFT DAT WEL HOOR........MAAR HOOG WAS HET WEL...........

.......NA AFLOOP WAS ER EEN BBQ.....LARS HAD ZIJN PICNICK KOFFERTJE MEEGENOMEN...MET BOTERHAMMEN......JE WEET MAAR NOOIT..........EN OOK LARA-LYNN HAD NOG NIET ZO'N ZIN IN EEN BBQ....ZIJ KREEG VAN PAPA HAAR FLESJE MET MOEDERMELK......

..........DIE SLIMME MAMA HAD EEN VOORRAADJE AANGELEGD...........

.....BIJ.................................................................PARTYSERVICE HANS JANSSEN.......HADDEN ZE WEER HUN BEST GEDAAN......HET ZAG ER NIET ALLEEN LEKKER UIT.....HET SMAAKTE OOK VOORTREFFELIJK..........


........HET WAS EEN LEUK FEEST....LATEN WE HOPEN DAT ER NOG VEEL ZULLEN VOLGEN........

16 opmerkingen:

CONNY zei

respect voor de mensen,ze hebben zeker veel werk eran...

groetjes conny

Ingrid. zei

Dit moet helemaal goed komen met zo'n begin !
Fijne avond , groetjes Ingrid.

Elise zei

Wat een leuk project, dus de woningen kunnen helemaal zelf ingedeeld worden zoals de kopers willen, super. Kun je later niet zeggen dat het niet slim is ingedeeld :0

Hoe gaat eht verder bij jullie ?

groetjes uit Almere

Elise

Marlèna zei

Eindelijk wordt er rekening gehouden met de bewoners. En dan zijn die ook gemotiveerd om er iets moois en gezelligs van te maken waar het goed wonen is.
Leuke dochter ;-)
Ja Thea, ik heb een gastenboek maar die hangt aan m'n vorige tuin.
Mijn dacht had het ook al voorgesteld. Ik zal kijken of ik het menu kan aanpassen. :-)
groetjes van Marlèna
groetjes,
marlèna

Anya zei

Hoi
Hier ben ik weer, gisteren was ik ook al hier maar het lukte niet om een commentaartje te verzenden :(
Hopelijk nu wel ;)

Leuke familie foto's,
gezellig clubje heb je.
En ik hoop dat ze met heel veel plezier daar gaan wonen :)
Fijne dag,
hier schijnt de zon
yes yes yes......
tuinieren vandaag;)
Doeiiiiiii

Jeany zei

ziet er top uit, ik had zoiets 9hetzelfde?) al op de tv gezien, mooi toch om dit op deze wijze te doen, je ziet de trots van de foto's af stralen, toppie, lieve grusse, Jeany

callemie zei

chapeau zeggen ze bij ons!!!!!

Anoniem zei

Wat spannend zeg zo'n mooi nieuw huis! Een heerlijk vooruitzicht voor je kleinkinderen. Komen ze dan dicht bij jou te wonen?
Fijne avond Thea, hier is het de hele dag al donker en bewolkt...
Liefs Leonie

callemie zei

tuurlijk hé
alle dagen moet ik naar school hé
hihihihi nog een dikke maand en dan heb ik verlof !!!!
dikke knuf en vanmiddag staan er 4 vier wasmanden op me te wachten hihihihihi

Hélène zei

Wat een leuke dochter en wat lijkt ze op jou. Fijn als je het zo goed met elkaar kunt vinden en zo met elkaar kunt meeleven. Het geluk van de ander is dan ook jouw geluk.
Het is grijs maar niet koud. Ik geniet lekker van mijn bakkie koffie en ben iedere keer weer verbaasd hoe heerlijk en gezellig dat kan zijn. liefs en fijne dag. Hélène

astridvanbeers. zei

Wat leuk. Dat project. Kun je tenminste zelf bepalen hoe alles gaat worden. Zal best nog een puzzel zijn geweest. Ik ken het een beetje ben jaren lid geweest van een VAC (landelijke organisatie) Wij beoordeelden woningen op gebruikers gemak.

vrouwtje appel zei

hein heb waarschijnlij te vlug gesloten want mijn reactie staat hier niet!!!
ik schreef dat je me wel heel goed kent hé jajaj dinsdag en donderdag Brusseldag
niet voor lang meer!!!!
en ja monschau hab ik correct in de tekst geschreven maar titel ni zal het snel verbeteren
en OT wanneer komen jullie naar mevrouw appel!??????

callemie zei

jajaj tuurlijk mijn karretje is geen truck hé hihihihihih
allé hup tis alweer vrijdag en voor je het weet is de maand door hihihihih
joepie

marjolein zei

Wat een geweldig initiatief..
Top...
En een leuk gezellig verslag van je :))En de baby groeit al lekker...
@ Trouwens ik was niet in mijn tuintje...lees de nieuwste log maar :))
Dag

callemie zei

zit nog steeds thuis zonder stem hihihhi dus dit wordt genieten van de stilte
en volgeden week is er een beurs hier naast de deur eindelijk weer tuinbeurzen joepie!!!!!!!!!!
dikke knuf meid!

callemie zei

voor alle zekerhied uitprinten hihihihihihi
slaapwel meid!