~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

maandag 13 april 2009

RICK WORD 4 JAAR


.........VANDAAG...6 APRIL...IS RICK'S LAATSTE DAG OP DE PEUTERSPEELZAAL........OMDAT HIJ 4 JAAR WORD OP 14 APRIL.......WORD METEEN ZIJN VERJAARDAG GEVIERD.............

..........OP SCHOOL HEBBEN ZE EEN MOOIE NEPTAART......MET KAARSJES ERIN....... JUFFROUW ANNEMIEK STEEKT ZE AAN..........

.......WAUW...WAT SPANNEND.....ECHTE KAARSJES...ZELFS JUFFROUW MARIE-LOUISE VIND HET SPANNEND........ER WORD LANG ZAL IE LEVEN GEZONGEN IN ALLERLEI TALEN.............

.............RICK KRIJGT EEN BOEKJE VAN ALLE KINDEREN EN DE JUFFEN SAMEN......ZODAT HIJ NIEMAND VERGEET...........

...........RICK MAG 2 KINDEREN UITKIEZEN.....(als 1ste kiest hij z'n broertje Lars).......DIE MOGEN HEM AAN DE OREN TREKKEN......ALS DE HELE KLAS ZINGT......JARIGE JOB GAAT NOOIT VERLOREN......TREK HEM AAN DE OREN..........

.....................DAN MAG RICK TRAKTEREN......PAPA LOOPT EVEN MEE........DE MAND IS ZO ZWAAR..............

...........ALLE KINDEREN GEVEN HEM EEN HAND EN FELICITEREN HEM..........DE KOMENDE WEEK MAG RICK MET HALVE DAGEN NAAR DE BASISSCHOOL.......EN VANAF 14 APRIL VOLOP....IEDERE DAG.......VERMOEIEND HOOR !!!.........

8 opmerkingen:

Anya zei

GEFELICITAART :)))))))))))))))))))
En nu begint t echte werk op de lagere school hihihi......maar op een gegeven moment zijn ze daar aan toe;)
Fijne verjaardag !!

Jeany zei

proficat oma met je jarige kleinzoon. Komt vast nog een blogje over het feestje thuis denk ik zo hé? ;)) Wat worden de snel groot he? Geniet er maar van. Fijne dag nog van mie.

Crea Annemieke zei

Goedenmorgen Thea,

Gefeliciteerd met je kleinzoon.Wat een leuke foto's van het trakteren.Veel plezier en geluk met de kleinkinderen en de groetjes van Annemieke

ingrid zei

Leuk om zo het peuter / kleuter feest mee te beleven !
Groetjes Ingrid.

astridvanbeers zei

Gefeliciteerd met je kleinzoon. En nu kan hij aan zijn echte schoolcarriere beginnen. Het is een grote stap naar de basisschool begint het "echte werk".

Anoniem zei

Wat heerlijk Thea, al die foto's van je kleinkind! Nog van harte gefeliciteerd met z'n verjaardag. Het weer is hier goddelijk. Morgen zelfs 25º... Jippiééé Jij ook een hele fijne week Thea. Liefs Leonie

Hélène zei

Thea het is zo leuk die kleine eitjes. Ik was helemaal ontroerd maar nu blijf ik er echt vanaf want ik zou het vreselijk vinden als ik ze wegjaag maar moeilijk is het wel hoor.
Gefeliciteerd met je kleinkind. Wat gaat het snel he?
Ik heb een paar jaar voor mijn neefje en nichtje gezorgd en ze zijn nu 16 en 20. Dat mijn nichtje volwassen is vind ik leuk maar van mijn neefje kan ik er maar niet aan wennen. Ik mis dat kleine mannetje zo.
Welterusten ik kruip in bed bij die leuke tuinman. Hélène

marjolein zei

Oma,... ook gefeliciteerd
En wat leuk om z`n feestje van dichtbij mee te mogen maken.
Erg leuk en lief om te zien
Dag en genietse vandaag