~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

dinsdag 28 april 2009

DE BOLLEN


...........IN MAART WAREN WE EEN WEEKEND IN DE BOLLENSTREEK.......

..................WE HEBBEN ER DE BLOEMBOLLENROUTE GEREDEN................ER STONDEN AL HEEL WAT BOLLETJES IN VOLLE BLOEI........

....................JE KUNT ER ZOMAAR GRATIS VAN GENIETEN ........





...................................JE ZAG NATUURLIJK VEEL VAN DIE TOURISTEN MET HUN CAMERA IN DE AANSLAG.......



............OOK BRACHTEN WE EEN BEZOEKJE AAN LANDGOED DE OLMENHORST......MOOI IS HET DAAR.....IK DENK DAT HET ER LATER IN HET SEIZOEN GOED TOEVEN IS..........JE KON ER ZELFS EEN APPELBOOM ADOPTEREN.............WIL JE EEN KIJKJE NEMEN OP HUN SITE....KLIK HIER........

12 opmerkingen:

callemie zei

heb bij iemand ook al gelezen van die bloembollenroute tja overal tulpekes en bloemekes dat kan niet slecht zijn hé
nog één dagje werken en ik ben vrij joepie!!!!
xxxx

Jeany zei

meid wat een pracht is het toch, we zijn er jaren geleden eens geweest, mooi hoor, greetz van mie

ingrid zei

Mooie foto's !
Fijne avond , groetjes Ingrid.

callemie zei

morgen nog een half dagje en dan vrij tot en met maandag maar donderdag groot feest!!!!!
dus druk druk druk

callemie zei

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ik ben toch geen "ollandse" hihihihi
zoonlief wordt 16!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anya zei

Owwwwwwwwwwwww die bollen hihihi..
Prachtig Thea vooral die paarsen aparte kleur en nu erg trendy:)
Je staat er zelf ook leuk op :))

Hélène zei

Hoi Thea, wat leuk dat je naar Olmenhorst bent geweest en dat het leuk was. Ik woon er dus niet ver vandaan en nog nooit geweest maar goed had de bloembollenroute ook nooit gereden.
Wat een vreemde dag gisteren he? Onvoorstelbaar wat er is gebeurd. Iedereen was zo vrolijk door het mooie weer en dan zoiets. Gelukkig kregen we pas de details toen we thuis waren dus onze dag was heel geslaagd daar in de dierentuin.
Ik ga, geen weekend maar een week weg en ik ga het zeker leuk maken. Heerlijk die rust, stilte, geuren, geluiden. Fijn weekend. Hélène

callemie zei

ik kom je heel snel een heel fijn weekend toewensen meid!!!
xxx
want het feesten is nog niet gedaan!

Oma Nijn's Country Huis zei

mooi he,al die kleuren, ik ging elk jaar met Theo een dagje kijken.hij genoot er ook zo van.
Het zijn mooie foto"s geworden.
groetjes van

Greet

Etje zei

Prachtig is zo een veld met al die bloemen erop.

Groetjes

heike zei

Wat een prachtige foto's, Thea! Mooi om te zien, die uitgestrekte, kleurrijke bollenvelden... Zo'n dauwwandeling is echt een aanrader, de natuur die ontwaakt, de rust en enkel 'natuurlijke' geluiden die tot je door dringen, een ware verademing was dat!
Groetjes,
Heike

appelmieke zei

joehoe ??????????????????????????????????????????????????????