~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

donderdag 26 maart 2009

ROWWEN HÈZE GADGET


.............GISTEREN KREGEN WE DE NIEUWSTE ...ROWWEN HÈZE GADGET....TOEGESTUURD......SAMEN MET HET JAAROVERZICHT 2008.........

.........WE ZIJN AL JAREN FAN EN OOK LID VAN DE FANCLUB.........

.........WIJ HOREN HUN MUZIEK GRAAG EN VINDEN OOK DE TEKSTEN KEI GOED.........IN EEN VAN DE LIEDJES KOMT ZELFS EEN NEEF VAN MIJ VOOR.....LEUK TOCH.......

.............GA EENS KIJKEN OP HUN VERNIEUWDE WEBSITE...................................ROWWEN HÈZE

9 opmerkingen:

callemie zei

aaaaaaaaaaaaaaaaaaah het zijn dus liedjes
hahahahaha
ik dacht al wat voor een taaltje spreekt ze nu hihihihihi
alweer vrijdag hé een lange dag maar die vliegt weer snel voorbij !
dadakes

Anya zei

Owwww leuk, Ik wist niet dat je daar fan van was :))
Heleeeee goeie groep ik hou er ook wel van, Lekker Limburgs zoals we zelf zijn !!
Als ik hun muziek hoor krijg ik altijd meer power en goeie zin, dat zegt toch al genoeg :))

Etje zei

ga daar seffens eens een kijkje nemen want deze zijn me totaal onbekend.

Groetjes

Jeany zei

ik zal je eerlijk vertellen, ik ben eens naar een optreden van hun geweest, gezellig dacht ik, een uitje, mooie kleren aan en je.... nou prietsnat vn het bier ging ik na een uurtje naar buiten, voor mij geen roweheze meer, en ook al weet ik dat dit niks met hun muziek te maken heeft, maar zie ik hun en hoor ik hun denk ik aan dat optreden, vreselijk. En niemand die me van te voren vertelde dat dit altijd zo eraan toe gaat. Ach ja, je bent nooit te oud om te leren hé? Geef mij maar Arno!!! ;))))) liefs van mie.

ingrid zei

Leuk !
Fijn weekeinde , groetjes Ingrid.

astridvanbeers zei

En dan in het theater. Heb je deze show gezien? Het was fantastisch.
http://astridvanbeers.web-log.nl/de_wereld_van_astrid/2009/01/rowwen-heze.html

Elise zei

Ja jullie verstaan het ook hahah, ik niet. Ben geen fan, sorry.

Heb jij ook zo'n zin in het voorjaar. Worden toch wel treurig van dit weer hé.
Fijn dat het met je zus iets beter gaat en je dochter wacht gewoon op de zon voor ze gaat bevallen..

FIjne avond, Elise

Jeany zei

goeiesmorgens meid, nog steeds rustig aan die andere kant of is er al een grote vogel voorbij gekomen????? duurt wel lang hé??? Zo, vandaag weer lekker naar buiten, cu, dikke knuff.

Jeany zei

PROFICIAT OMA!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik had wel verwacht hier nu een prachtige foto van je kleindochte te zien staan maar niks hoor, Oma zit natuurlijk allang weer bij haar dochter en kleindochter ;))), Geniet ervan meid, het is geweldig nieuws!!!!! Liefs van mij