~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

zaterdag 24 januari 2009

STOKJES..........liever niet !!

........ONLANGS WERD IK UITGENODIGD DOOR ANYA VAN DE BLOG:
.........KARELTJE EN IKKE!!!......neem de 6de map uit je fotobestand ...en daaruit de 6de foto......om die op je blog te zetten.....EN DAAR NATUURLIJK HET BIJBEHORENDE VERHAAL OVER TE VERTELLEN.........VERVOLGENS 6 MENSEN UIT TE KIEZEN DIE JE UITDAAGT OM HET ZELFDE TE DOEN.........helaas....Anya weet intussen dat ik niet van stokjes doorgeven houd...... maar om haar een plezier te doen...plaats ik hier mijn 6de foto uit de 6de map.........

.......EEN FOTO UIT 2006 GEMAAKT IN IBIZA...WAAR M'N MAN EN IK TOEN OP VAKANTIE WAREN..........EEN HEERLIJKE VAKANTIE..........EN WIE HET STOKJE AAN WIL NEMEN............GA JE GANG...............

13 opmerkingen:

callemie zei

hahhaahah ja ja dat stokje heb ik al genomen van ons madam in de flashe hé hihihihihi
je ziet het hé blogstuf genoeg
en zo'n zonnig efoto op zondag niets is beter!!!
dada en fijne zondag hé

Jeany zei

meid, wat zie je er anders uit!!! Jong!!1 Wauw, een echte filmster!!! Leuk toch wel he, zo kijk je nog eens terug in de mappen, haha, doeiii

ingrid zei

Het water loopt me in de mond bij het zien van die heerlijke sorbet !
Groetjes Ingrid.

sydney zei

hoi, dat was zekker een super urlaub.

liebe gruesse sydney

THEA zei

Nou Ingrid, het was koffie, met slagroom er op. En dan ook nog versierd, ik weet niet meer hoe of ze het noemden daar !!

Ik krijg wel weer zin in vakantie als ik dat zo zie !!!

Zouden ze in Italie ook zoiets lekkers hebben ????

Oma Nijn's Country Huis zei

zeg thea dat zag er lekker uit,was dat een vogelveer zal wel kriebelen.
heb je trouwens al plannen voor dit jaar,met vakantie.Ik vind die blauwe hartjes erg leuk,mooi kleurtje

doeg Greet

Etje zei

Goede morgen,

zo'n stokje is ook niks voor mij hoor. Maar heeft je daar op de foto precies toch gesmaakt he ;-)

Groetjes

Oma Nijn's Country Huis zei

hallo
THEA en Jeany.
ja ik weet dat ik veel om voor te leven heb,maar er zijn van die dagen he.Ik heb schatten van kinderen en kleinkids en dan jullie. waar was ik zonder jullie,er gaat een wereld voor me open, vind het zo gezellig dat kletsen,ik moet nog wel veel leren met de foto,s en zo. Wat betreft mijn gezondheid niet zo best,ik zat al een paar weken niet lekker in mijn vel,en gisteren nacht ben ik met de ziekenwagen naar het ziekenhuis gebracht om twee uur maar mocht maandagmiddag om twaalf uur weer naar huis gelukkig .maar verder gaat het best met mij hoor.We gaan vrolijk door.

zo groetjes van Greet

Chris zei

Nou...ik moet zeggen dat het wel een leuke foto is uit map 6!
En ijs eten op het terrasje? Ik wou dat het alweer zo ver was!

ingrid zei

O.k geen sorbet , nou ja , koffie is ook altijd goed ;-)
Groetjes Ingrid.

Anya zei

Hey wat leuk dat je mee had gedaan.
Ik zat altijd bij genietenindevut te kijken...sorryyyyyyyyyy
Ik ben een week te laat :(
Dat krijg je als je meer blogjes hebt hahahaha.........

Trouwens hele leuke zonnige foto :)

Lieve groetjes Anja

alfred zei

da ziet er heel lekker uit en een heel mooie vakantie. bedankt ook voor de reactie op mijn bericht "Kasteelverblijf bij Saint-Omer". zelf ben ik er nog niet geweest, want het komt uit de krant en op de vakantie pagina haal ik zoal eens berichten zodat bezoekers misschien wat ideeen kunnen opdoen. en ook voor mezelf heb ik dan nog wat info die ik kan gebruiken. als we ooit nog eens een reisje maken weet ik zelf waar ik kan zoeken.

vele groetjes
Alfred

Jeany zei

je bent nog aan het proberen denk ik want ik hoef de blusser nog neit uit te halen, :00