~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

zaterdag 3 januari 2009

ROTTERDAM


.........IN SEPTEMBER WAREN WIJ EEN WEEKEND IN ROTTERDAM.........VRIJDAG REGENDE HET DE HELE DAG...........EN ZATERDAG.......JE RAAD HET AL...... REGEN.......EN DE FOTO'S....ZO GRAUW EN GRIJS.....NIET OM AAN TE ZIEN......IK HEB ER ENKELE GEKOZEN DIE GEMAAKT ZIJN TOEN HET DROOG WAS.....MAAR JE KRIJGT OP DEZE MANIER....NIET ECHT EEN INDRUK VAN DE STAD.............

.........MAAR WE HOEFDEN MAAR TWEE KEER EEN STRAAT OVER TE STEKEN.....EN WE STONDEN MIDDEN IN HET CENTRUM.......EN WINKELS HEBBEN ZE GENOEG IN ROTTERDAM........

........................................................................................................



.................HET GROEN ZIET ER FRIS UIT NA ZOVEEL REGEN........



..........................KLIK OP DE FOTO RECHTS............OM HET UITZICHT TE BEWONDEREN.........VANUIT ONZE HOTEL KAMER.......




..............HET IS GOED TE ZIEN.......DAT IK EEN BOEREN DOCHTER BEN.......


.........OEI oei..............








.............MOOIE GEBOUWEN STAAN ER VEEL..........

7 opmerkingen:

Jeany zei

meid wat leef jij op grote voet, hahah, staat je wel leuk klompen, is wat voor in je tuin? Enn een broek staat je ook heel goed hoor ;))),

doeiiiiiiiiiiiiiiii

Etje zei

Goede morgen,

ondanks het grijze weer staan er toch mooie foto's bij vind ik.
Er ligt hier bij ons al een dik pak sneeuw en is juist terug beginnen sneeuwen, zal mooie foto's opleveren denk ik.

Fijne maandag

Chris zei

Ondanks het grijs heb je toch mooie foto's weten te maken!

Jeany zei

hee meid, ja zeg, je moet toch een beetje aan de fantasie overlaten he, is joeks dat schrijven voor mij, hahaha. Enne hier ligt 30 cm (lees 20) sneeuw, ik loop het hele huis door om foto's te maken, mag nog niet naar buiten, blehhhhhhhhhh, maar morgen wel :):), de link op mijn site was kennelijk niet goed dus die heb ik veranderd, ik heb voor 3 stempels incl verzendkosten 17 euro betaald, en was in 2 dagen geklaard en dat op 30 december, vind ik goed hoor. Een tip, je kunt de hoogte van de letters aangeven, ik heb letterhoogte 19 gepakt, dat is wat aan de smalle kant, ik zou voor 22 gaan of zo. Maar ik heb natuurlijk ook wel veel woorden bij de 3de stempel gepakt, die waar alleen mijn naam opstaat is wel goed. zoekses, mot me nog wassen en strijken ;), doeiiiiiiiiiiiiiii, straks komen de 100 fotos (lees 65) van de sneeuw. xx

sydney zei

hoi thea,

lache,de klompen.
ik dacht roderdam is nit leuk.
maar da heb ik het echt fuit!!!
groetjes conny

callemie zei

moet ik ook eens doen!!!!
met jou als gids misschien nu je het al gedaan hebt hihhihi
en ik ben blij te zien dat je je maat hebt gevonden hahaahahahha
xxx

Jeany zei

hee theake wor es wakker, of zit je nog steeds met je hoofd in rooterdam? Ben allnenig nu, en zonnetje schijnt, dra heeel erg diuk inpakken en naar buiten fotokes maken met sjuulke, kijken wat er nog allemaal wit is, ;) verder alles kits? Je raad nooit wat ik aan het maken ben, maar je mag 3 keer raden, anders is het flauw, hahahaha, doeggg