~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

maandag 1 december 2008

VERJAARDAG


......... 7 OKTOBER WAS TRISTAN ....ONZE OUDSTE KLEINZOON JARIG......HIJ WERD AL 6 JAAR.........ZIJN LIEFSTE WENS .....EEN ECHT FOTOTOESTEL......ZODAT HIJ FOTO'S KAN MAKEN VOOR OMA'S SITE......ZOALS HIJ HET ZEGT.....JA....JA.....JONG GELEERD.........

...........22 NOVEMBER IS LARS.....ONZE JONGSTE KLEINZOON 2 JAAR GEWORDEN.........
HIJ SPEELT HEEL GRAAG MET Z'N NIEUWE KEUKEN.......EN ROEPT TELKENS......JAAA......JOEPIE........DAT VIND IKKE LEUK......

..........ZONDAG 30 NOVEMBER MOCHT IK MIJN VERJAARDAG VIEREN.......LIEVE MENSEN IK WIL JULLIE ALLEMAAL HEEL HARTELIJK DANKEN VOOR DE VELE FELICITATIES.......VIA MAIL...E-CARDS.....DE BLOG...PER POST EN OOK DE VELE VISITE.......HET WAS EEN HEEL MOOIE EN GEZELLIGE DAG.........GEWELDIG.........

7 opmerkingen:

Chris zei

Oh, dan van mij ook nog van harte gefeliciteerd Thea!
En ja, wat gaat de tijd hard he? Soms zoek ik de rem, maar die heb je helaas niet.

Jeany zei

hee meiske, u r welcome, en heeel erg leuk die collages!! doeggg

Jeany zei

bij de wei, ze durft niet meer, gescrokken van alle steun, hahah, en ja we houden er over op. Hier rtegent het pijpestelen, dus ga wat knuddelen binnen, is toch spritzelday, dus easygo. doeggggggggg

Anoniem zei

je vergeet

ja joeppie dat vind ikke leuk!!

;-)

Marianne zei

Ik heb je verjaardag gemist. Alsnog van harte gefeliciteerd!
Leuk die foto's van je kleinzoons.

groetjes,
Marianne

Elise zei

Hai, nog gefeliciteerd, met de kleinzoons en met jezelf haha
Ik wist het niet anders had ik zeker een berichtje geplaatst.

Hoe is het verder ?

Fijne woensdag, Elise

Jeany zei

hee meid, vandaag hele dag beozek gehad, nu weer alleen, ff uittutten, daag meis, greetz van mij.