~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

maandag 10 november 2008

PREUVELEUT deel 3


.............DIT IS HET LAATSTE GEDEELTE.......NOG 3,5 KM.......TE GAAN.......EN DAN HEBBEN WE ER EEN MOOIE WANDELING OPZITTEN.......

..........LAGE HEUVELS EN SMALLE PAADJES......DAN MAAR ALS EENDEN IN DE PAS........

...........HIER EN DAAR EEN HINDERNIS.........


...........MOOIE VARENS............



........................EEN IMKER HEEFT HIER Z'N BIJENVOLK STAAN.......MOOI............................IN DE BOSSEN MERK JE NIET DAT HET VANDAAG ZO WARM IS............................................................................LANGS DE BOSRAND........BIJ DE HEIDE IS HET AFZIEN...........

...................EN DAN....BIJ DE LAATSTE STOP.....KRIJGEN WE EEN IJSJE AANGEBODEN..........HEERLIJK........



.................

............DE FINISH..........

.............................................................DAAR IS HET AL GEZELLIG DRUK.............EEN LEKKER DRANKJE STAAT AL VOOR ONS KLAAR........

..........ZO EN NU NAAR HUIS........EEN FRISSE DOUCHE HEBBEN WE WEL VERDIEND...........

...........ALLES PLAKT EEN BEETJE.....JA WAT WIL JE BIJ EEN TEMPERATUUR VAN RUIM 30 GRADEN.......

.........EN DAN KOMEN WE IEMAND TEGEN DIE NOG SNEL EEN FOTO VAN ONS GROEPJE WIL MAKEN.........................................................TOT HET VOLGENDE JAAR .........HET IS DE BEDOELING DAT ER DAN NOG MEER FAMILIELEDEN MEEDOEN.....NU BLEEF HET BIJ 4 LEDEN VAN DE ZELFDE FAMILIE....3 ZUSSEN EN 1 BROER.......OP 30 AUGUSTUS 2009 STAAN WE WEER KLAAR............
............ PREUVELEUT .........

12 opmerkingen:

etje zei

zag er daar in elk geval een hele mooie streek uit.

Klopt ben er bijna altijd vroeg bij he ;-)

Prettige dinsdag
Etje

Chris zei

Het mooiste van wandelen is het aankomen vind ik. Dan heb je de grootste moeite gehad en kun je genieten van een ijsje!
Was een pittige, maar leuke wandeling!

Etje zei

ben hier nog eens terug, is idd een vrije dag in België maar het weer zit hier ook niet mee hoor.

Groetjes

appelmieke zei

kunnen we misschien meedoen als jeany het ziet zitten hihihih
en euhm je gaat het niet geloven
kransje is af hihihi
nu nog fotooke maken hé en morgen op blogje zetten misschien???? hihihihi
in elk geval heb al de felicitaties van ventje en schoonmama gehad
merciekes meid!

wva zei

Zo dat was een heerlijke wandeling zo te zien, het ziet er supergezellie uit!
gr eva

Jeany zei

kijk, die had ik nog neit geizen, nee hoor, niks aan de hand, kijk maar op bottle, dan weet je waarom, doeg meid, nu ga ik in bad, hahaahahahahaa

Jeany zei

ik schrok me een hoedje, weer een blog erbij dacht ik, maar dat forum is niet voor ons, dacht al dat ik weer moest stemmen, hahahah, maar goed, ik ga dus wel weer ff stemmen bij je groei en bloei, doeggg meid, slaap zacht

Jeany zei

ik las net dat je ook al bij mijn schoonzus bent lang wezen kijekn, lief van je om een berichtje achter te laten, vindt ze vast leuk, ikke ook in elk geval, dikke knuff meis.

Jeany zei

ja knoakkedaag!!! hahah, maar er valt niks te knoakken bij jou vandaag, hahahaah.
Meid gisteren wilde ik jullie gewoon eens lekker plagen ik was ondeugend, hahaha! je bent een leiverd, je bent ene kanjer, daag leive meid.

ANYA zei

Hallo Thea
Tuurlijk mag je ook op mijn blog kijken (maar zo goed als jou ben ik nog lang niet, super mooie bloggen heb je).
Je bent erggggggg creatief.( Net als mijn schoonzusje).

Ik ben de zus van Jack dus een schoonzusje van Janine( dat vroeg je toch of ik familie was?)

Veeeeele bloggroetjes Anja

P-TER zei

Heb teruggecrold tot ik de drie
delen van deze wandelroute kon zien, met daartussen Gentse foto's.
Een douche kan je wel gebruiken na
zo'n warme prachtige wandeling.
Ik zie dat i toch eens naar Gent
zal moeten je toont er mooie hoekjes.
Gr.
P-TER

P-TER zei

Dat geef niet, nu heb ik wat van
je blog kunnen overlopen
en leuke beelden gezien.
Ik ben van Roeselare, het signaal
komt soms van Brugge, maar kan ook
van elders komen.
Gr.
P-TER