~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

woensdag 12 november 2008

KABOUTER VOETBAL


.........SINDS EEN AANTAL MAANDEN ZIT ONZE OUDSTE KLEINZOON OP VOETBAL..........KABOUTER VOETBAL NOEMT MEN HET OOK WEL........FANATIEK IS HIJ NIET......MAAR HIJ HEEFT ER PLEZIER IN....EN DAT IS HET VOORNAAMSTE.......

.......EEN KEER PER WEEK MOET ER GETRAINT WORDEN......EN OP ZATERDAG WORD ER EEN TOURNOOI GESPEELD............ECHTE PLOEGEN MET WEL 4 MAN/VROUW STERK......



.................FLAUW DOEN ZE NIET.....WANT IS DE ENE PLOEG VEEL STERKER EN MAAKT MEER GOALS......WORD DE STERKSTE SPELER EVEN APART GENOMEN......EN KRIJGT EEN SHIRT VAN DE TEGENPARTIJ AAN.......EN ER WORD WEER VROLIJK VERDER GESPEELT.........


14 opmerkingen:

Chris zei

Hihihi leuk hoor!!! Ik zie ze al lopen met hun korte pootjes onder de (lange) korte broek!

Etje zei

als ze nog zo klein zijn vind ik het veel leuker om naar te kijken, is allemaal nog onschuldig en zo zou het moeten blijven.

Fijne donderdag

Chris zei

Ik zie de kabouters weer en wat heb ik? Een grijns om mijn mond1 Hihihi

callemie zei

weet je wat er in mij nu spontaan opkomt bij het zien van je foto's
UP UP HUP ORANJE BOVEN hihihihihihhihihihihihih
ben een beetje ziekjes dus niet veel comm hé
dikke knuf

ikke zei

hahah dat ben ikke zenne 2 jaar geleden hahahahahahahah
nog een paar pondjes eraf en tis weer zover hihi

Daisy zei

Wat een schatjes! :) Leuk om te zien!

Jeany zei

hee Theake, enig hoor, die kleine dreumessjes, met z'n allen achter de bal aan he? lachen, hoor. Wat benne aan het doen? Is ventje weer wat beter? amuseer je vandaag maar, dikke knufff, doegggg

Jeany zei

hee dialect miep, hihi, is toch schoon, sneeuw, mooie fotokes weer ervan, tis es wat enders!!
Jao, ik heb bies veel patroonkes al van die tilda miep, en ik denk dan ook weer, wat mot ik er allemaal mee, haha. Nu zag ik vandaag een fotoke van een mop, je weet wel z'n rond ding voor om je nek om je handen in te doen, dacht k glijk, leuk en lekker warm en handig voor mien armkes en pulskes. Dus wie weet gao k da nog maoke!Doeg, en ne fijne aovond wah!

sydney zei

hallo thea,

schoene bilder.
und so ganz oranje....*lach*.
doch echt nederlands....

sei lieb gegruesst von mir

syndey

Elise zei

Oh wat leuk. Leif om ze zo bezig te zien hé. Het gaat om het plezier en de beweging en aan de foto's te zien gaat het helemaal goed haha

Fijne avond, Elise

Jeany zei

hee meis, heb je ook koekies zonder suiker??? Ik word te dik, hahah, hoe was het gisteren met Sandra, alles goed? Zo, nu eerst eens even gaan knuddelen in huis, bloemkes water en zo, dan zien we wel weer verder. doegg meid. Ohja, ik ga vanmiddag weer naar happy preis, Laura wil nu gaan, ik moet % aanvragen daar, hahaha. doeggg

Jeany zei

ohja, in het weekend kijk ik eens naar die volgertjes, Jack is mee met zwarte peitenkapel in mikado beek, dus zit weer helemaal allenig heir, sniffff

ericat zei

Vrolik hoe die kinderstjies die lewe geniet, so speel-speel.
Dankie vir die berig op my blog. Ek is bly om die goeie nuus te lees. Hier gaan dit nie heeltemal so goed nie. Rudi was besig op die leer en het geval. Niks bene gebreek maar nogtans seer gekry. Rug spiere, nier en long. Hy word stadig beter, maar baie pyn.
Ek raai dus aan, moenie op 'n leer klim nie. ;-D
groete ons somer begin nou, onmiddelik met baie hitte.

Wendy zei

ja, meneer vind dat hij voor Nederland speelt, leuk toch !