~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

zaterdag 1 november 2008

HELDENSE BOSSEN


........EEN WANDELING NAAR DE HELDENSE BOSSEN IS EEN FEEST ..........

..........VOOR KINDEREN IS ER NATUURLIJK VAN ALLES TE BELEVEN IN ZO'N BOS..........


..........OP AFGEZAAGDE BOOMSTAMMETJES KLIMMEN.......JEETJE...WAT IS DAT MOEILIJK...........

..........STOER DOEN..........


...........JOEHOE...WAAR BEN JE............

.............DOOR DE MODDER PLASSEN LOPEN MAG NIET..........NEE..NEE....

.....DE DIEREN VOEREN.........

.........EN ZELF LUSTEN WE INTUSSEN OOK WEL EEN SCHIJFJE KOMKOMMER........




.........LEKKER GENIETEN......EN DAT OP MAANDAGMORGEN.......

7 opmerkingen:

callemie zei

hahahah en wie heeft zich het meeste geamuseerd ?
en zuh jajaj morgen ga ik toch hoor vriendin woont in gent hihihi dus .................
have a nive day meid!

Jeany zei

hee, je bent opeens weer veel aan het plaatsen, leuk die foto's van omi en dat grut, jaja, de heldense bossen zijn wereldberoemnd, al is het neit altijd goeie beroemdheid geweest he, ben blij dat ze die idioot te pakken hebben die die kuilen groef. Ik bedoelde idd dat hartje voor kransjes, was gisteren bij ouwe vriendin (kenne ons al heel lang) op bezoek die had toch iets leuks voor de ramen hangen, dat kun jij ook vast maken, ik zal er eens een tekening van maken, een lange stok met allemaal kleine stokjes en daar hoingen dan allerelie soorten hartjes aan, maar je kunt er ook kerst deco aanhangen of pipetjes met bloemen of zo, was leuk joh!! Vandaag weer bezoek, ben moe, dus is wel geneog geweest, hihi, morgen moet jack werken dus dagje voor mij alleen, heeerlijk!!!!! :)

THEA zei

Heb nog zo veel logjes op stapel staan, en om in de winter allemaal zomeruitstapjes te plaatsen, nou nee !!
Dus..........

callemie zei

hahahahaah ja er is een plaats in gent en dat noemen ze de vrijdagmarkt hahahahahaah
en hup met de beentje das nog niet echt voor kleuterkes die mogen rondhuppelen das veeeeeeeel leuker hihihi
allé ik ga me nu klaar maken !
dada

Jeany zei

amai, we praten allen opeens belsjjjj, maare ik zie dat je nog steeds aan het wandelen bent, thuis dan wel, ik heb in elk geval lekker lang in bed gelegen, maare, moet nu toch maar aan de slag, want als ventje straks thuis komt moet ik toch kunne laten zien dat ik iets gedaan heb, wat vond je van de takken voorbeelden? niks meer van gehoord. Ze hadden hier in mijn straatje tgo alle bomen gesnoeid, wilde ik vandaag een paar meenemen, zijn die vanochtend al om 7 uur beginne met de verpulveren, oenene, wie staat er nu zo vroeg op. Meid, amuseer je vandaag, doe ik ook, byeeeeeeeeeeeeee

Anoniem zei

Wat een heerlijke foto's DoortjeDartel:-) Dat is zeker jouw dochter? Of verbeeld ik me dat ze op jou lijkt? Fijne dag, Leonie

maria zei

hoi hoi
hier ook even wezen kijken
zijn wel oude foto's hé
je zit er zo zomers bij hahaha.
maar het is daar wel mooi.
groetjes maria