~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

maandag 24 november 2008

GENT 3 laaste deel


......................WE MAKEN NOG SNEL EVEN EEN STADSWANDELING..........


........LANGS DE MOOIE OUDE GEBOUWEN........ER IS ONTZETTEND VEEL TE ZIEN...WAT EEN BEZOEKJE MEER DAN WAARD MAAKT......ONS ZULLEN ZE HIER VAST EN ZEKER WEL VAKER TERUG ZIEN....

.............VAN ZO'N WANDELING.........KRIJG JE WEL HONGER EN DORST.........GAAN JULLIE MEE...................DAN......


........ ZULLEN WE NOG MAAR EENS GAAN KIJKEN OF DIE BEROEMDE MAX.......WAAR JIENTJE ZO GEWELDIG OVER OPSCHEPT ........VANDAAG WEL Z'N DEUREN GEOPEND HEEFT........

......EN JA HOOR HET SCHIJNT DEZE KEER WEL TE LUKKEN.............JIENTJE HEEFT GEEN WOORD TE VEEL GEZEGD...........HEERLIJK VERS FRUIT.....SLAGROOM EN IJS.....

......ZIE MIJN VENTJE EENS GLUNDEREN......HET WAS HEEL ERG LEKKER JIENTJE!!!!!......


............VANUIT GENT ZIJN WE DOORGEREDEN NAAR HOEILAART OM KENNIS TE MAKEN MET HET BAASJE VAN VADROUILLE.........TROUWE LEZERS WETEN DAT DIT ALLEEN MAAR CALLEMIE KAN ZIJN............ZIJ ZAT ONS OP TE WACHTEN MET KOFFIE EN VLAAI....ALS JULLIE ER MEER OVER WILLEN LEZEN...KLIK DAN HIERRR........

8 opmerkingen:

Jientje zei

Oei oei, maar ik ben niet de enige in Blogland die opschept met de wafels van Max hoor Thea!! Zag er gezellig uit! Bedankt voor het linkje naar mij!

Jientje zei

Tuurlijk vind ik dat goed!!
Oh en wie nog meer? Als er blogmeetings in gent georganiseerd worden is een wafel bij Max bijna een must geworden!!

Jeany zei

ohjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeee, wat lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!
jamjam, sleb, slik, wanneerr ik krijgen??? nu!!!!!

callemie zei

hahahah de fameuse wafels van max hahahahah
en ik dacht al tiens is ze nu weer bij mij geweest hahahahahahah
eventjes scrollen om te zien of ik niet mis was van datum neen neen het is een verslag van nu hihihihi
toen de zon nog scheen ten huize callemie hé hihihii
dadakes meid

Jeany zei

oke hier is nog alles bij het oude, alleen eht feit dat ik nog steeds geen wafel heb gehad, ;)

rusc zei

Wow, that is exactly my image of holland!! Is there nearest city from your house?? Greeeet! rusc

Jeany zei

Herzlichen glÜckwünschen fur dich, herzlichen gluckwunschen fur dich, herzlichen gluckwunschen und ein wunderschone tag!! Hoera!!! xxx

sydney zei

hoi thea,

man was fuer ein verwoehnprogram.
da waere ich auch gerne dabe gewessen.

liebe gruesse sydney