~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

dinsdag 30 september 2008

NAAR DE EFTELING

...........SAMEN NAAR DE EFTELING.........

......DAT BLIJFT LEUK...VOOR GROOT EN KLEIN...EN ER IS ALTIJD WEL IETS LEUKS TE BELEVEN......

..............SJONGE..JONGE...WAT IS ER VEEL TE ZIEN IN HET SPROOKJESBOS.....EN WAT EEN GROTE PADDESTOELEN STAAN HIER....DAAR WONEN VAST EN ZEKER HEEL VEEL KABOUTERS IN.......











...........KON IK MAAR LEZEN...ER STAAT VAST IETS MOOI'S IN DIT GROTE BOEK.........



.......LARS WIL BEST WEL EEN HAPJE PUDDING PROEVEN...DIE ZIET ER ZO LEKKER UIT.....

8 opmerkingen:

Jeany zei

hee meis, wat leuk he, hebben we vroeger ook gedaan, ben benieuwd of ik dat nog eens kan met evt kleinkids, hahaha, liefs van mij

callemie zei

jajaj de enfteling zelfs al zijn de kids groter ik ga er nog steeds graag naar toe hoor!
en bak ze maar hoor die apprl noten taart!!!!
liefs van mij

Bertina zei

De efteling is zo leuk, het is voor ons wel bijna 3 uur rijden dus wel ver om zo even een dagje naar toe te gaan. Toen de kinderen nog klein waren zijn we wel vaak tijdens vakanties geweest.(wel erg druk dan..en lange wachttijden). Ik zou er best nog een keertje naar toe willen!
Groetjes en alvast een fijn weekend!

sydney zei

hoi thea,
man da sit es ja schoen.
wir gehen immer in den maechenwald enkhuizen.

ja mit dem stoff hast du recht.aber ich bin nicht so sparsam wie die hollaender.hahahaha...spass.

sei lieb gegruesst sydney

Jeany zei

goodmörning theake, gisteren was een redelijke goede dag, was ik blij mee, maar ja, dan krijg je honger naar meer he, hahaha, baasje zit alweer aan de kwast, hij wil de serre af deze week, vlg week gaan we dan eens wat leuks doen :), maar ik geef er niks om, tis goed zo, kan toch niet zo heel veel. dus geniet ook thuis, ik heb weer een moooi boek gekregen van internet, zou jij ook fantastisch vinden. Hutten zauber, echt beiers, doeggggg meis

rosabeer zei

De efteling is en blijft leuk ook als je zelf al wat groter gegroeid bent. Een beetje kind blijven willen we toch allemaal.
Fijn dat jullie zo genoten hebben.
Hartelijke groetjes Marja.

Chris zei

En toch blijft het altijd leuk he? Vooral nu met de kleinkinderen!

Jeany zei

zie ik dat nu goed, je ehbt de hoofdfoto veranderd? leuk hoor (of ben ik weer in de bonen?)