~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

vrijdag 12 september 2008

BOFFEN


...........DIT MOOIE GLAS STOND BIJ DE GLASCONTAINER.....MET NOG EEN BOEL ANDERE LEUKE ZAKEN..........DAT IS BOFFEN.........



............LEUK VOOR DE KLEINKINDEREN EEN POMPOEN VROUWTJE............................................POLYGONUM STOKKEN ZIJN DE BASIS VAN DIT STUK IN EEN ACCUBAK................VOLGENS MIJN VRIENDIN RUSC ZIET HET ECHT JAPANS UIT.....

.............



................LINKSBOVEN EEN KRANSJE VAN LAURIER EN RECHTS MET KWEEPEER....................................HET LAATSTE IS GEMAAKT MET BLADEREN VAN DE BLAUWE REGEN...........WAARDELOOS MATERIAAL EIGENLIJK..... MAAR VOOR EEN KRANSJE NOG PRIMA BRUIKBAAR.......

16 opmerkingen:

sydney zei

ik ben onder de indruch(eindruck).
jong,jonge wat mooi.
echt super goet gemaakt.

liefe groeten van sydney

Jeany zei

hee meiske, heb je weer mooi gemaakt hoor, how is ie? met mij gaat het goed, NOH, hihi, dus ben wel blij, dagggggg theake. xxx

Bertina zei

He Thea,
Je bent weer lekker krea bezig geweest zeg! Grappig dat pompoen-poppetje! En ja kransen zijn ook erg leuk geworden! Inderdaad leuk om met zulke goedkope (gratis) materialen zulke leuke dingen te maken. Dat is echt kicken vind je niet?
Ik wens je een fijn weekend!
Groetjes Bertina

Jeany zei

hee truus were are you, nog koffertje an het uitpakken, je moet gewoon weer aan het werk hoor, net zoals de rest van ons. ;) hier is het rustig, ben wat aan het borduren, das voor het eerst hoor, haha, Nooit eerder gedaan, zal me benieuwen, doeggggg

callemie zei

ja das boffen zeg zo'n mooi glas
en je bent weer hevig aan het knutselen zie ik
mooi hoor!
zal toch ook maar eens mij handjes in werking stellen zeker???
dikke knuf en fijne dinsdag hé

Jeany zei

hee meid, ik moet eerst eens beginn met mezelf te wassen en ste strijken, hahaha, gaat weer een beetje, soms op soms neer, maar ik laat me neit kisten,. ik ben een "bordurzak" aan het maken, waar ze borduurgaren in doen, alleen ik wijk een beetj af van het patroon, ik stuur je wel ens een foto van het origineel, wat gaan jullei hobbyen vananvond? Ben niet nieuwsgierig, hihi, doeggggg, take it easy, xxx

sydney zei

hoi thea.

wij waren in enkhuizen.
dat is offer de dijk bij lelystad.
man wij heben echt genoten.ik ben de linke vrouw.lach


groitjes sydney

LEKE zei

Ik snuffel weer eens rond en wat zie ik nu.....prachtige popjes van pompoenen. GEWELDIG! Wat een leuke ideeen heb je toch altijd. Als ik ergens een gaatje heb in mijn vol geboekte agenda wil ik ook zo'n popje maken voor mijn nichtje. Zal ze geweldig vinden. TOF zeg!
Groetjes Liset

sydney zei

hoi thea,
wat heb je dann van me gedachT?
ho ik aussehe?

groitjes sydney

callemie zei

goodmorning
jaja ik ben er al maar er zijn problemen bij skynet ik kan niets posten en kan ook bij blogvrienden van skynet niet reageren
dus niet paniekeren als je niet kunt reageren!!!!
dikke knuf en fijne woensdag

sydney zei

hoi thea,

im moment heb ik veel tijt um te naihen.
ik ben thuis.
dat heb ik it self uitgezocht.maar als je zik bent kann het niet anders.
also ga ik naien.sorry,maar mjin nederlands ist echt een katastrophe.

groitjes sydney

dankeje wel voor dir mooie vrouw!!!!!

Jeany zei

Ha Truus, jij op de ladder??? dat had ik willen zien, als je maar niet valt, Zal ik eens kijken of mijn boompje eikenblaadjes voor je heeft??? dan neem ik ze mee, oke?Gisteren was drukke dag hier, foon, bezoek, nog eens bezoek, viepeutje, en ga zo maar door, kwam niet toe om te bloggen, daarom nu ff dikke goeimorgen komen wenesne. GOEIEMORREGUUUUUU TRUUS! Alles kits?

Jeany zei

kijk, Truus, als je nergens heen kunt kun je ook niks uitgeven, dus ik heb ontdenkt dat ik ook kan internetbankieren, Hahahahahaha, dus krijg ik de spulletjes thuis gebracht, enne, ik heb heeeeeeeel veeel in te halen hoor!!! Hahah. Mor vanmiddag naar ZH, controle, daarna weer knutselen, heb de smaak te pakken, daaaaag emis, tot snel

Jeany zei

leuk van wendy, heb ook al een linkie gezet,bij brunnen, als ze me nu maar kan vinden, hahahahaah

Anoniem zei

hee mam
ziet er weer leuk uit ja had het al live mogen zien maar dacht reageer toch maar even.
Ga je vast denken over wat voor leuks we kunnen maken voor de kerstmarkt ik heb er al weer zin in.
We doen gewoon vanalles wat soort kadoartikelen kraampje niet.

Groetjes sandra

callemie zei

ik géa zo mbij de dochter nu si
want ja heb het nu pas gelezen ben nu net thuis van school
has een uurtje vroeger gedaan das altijd mooi meegenomen hé
liefs
callemie