~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

donderdag 18 september 2008

BLOG AWARDS

......DE EERSTE AWARD KWAM VAN JEANY ...DAT WAS SCHRIKKEN....ik hou helemaal niet van stokjes doorgeven en awards en dergelijke dingen..... BIJ DE MEESTE NOMINATIES MOET JE 7 ANDERE BLOGGERS NOMINEREN....EN EEN LINK NAAR HUN BLOG PLAATSEN........


...........JEANYS BRUNNEN
....IK GA HEM OOK NIET DOORGEVEN.....WANT ALLE BLOGS DIE IK BEZOEK ZIJN ME EVEN LIEF... LINKS ZIJN OOK AL LANG GEPLAATST..........


VAN JANINE PERSOONLIJK KREEG IK DEZE OORKONDE........

...HEEL HEEL ERG LIEF VAN HAAR..............MET HAAR BLOG......
.........JEANY IN A BOTTLE
BEGON HET ALLEMAAL VOOR HAAR.....samen met SJUUL heeft ze wel 150 afleveringen vol gemaakt.......

DE DERDE KWAM VAN CALLEMIEKE.....met haar blog.......
...... HEAVENCANWAIT is altijd wel iets leuks te beleven....
maar ze timmert ook aardig aan de weg met haar fotoblog
....... HAEVENLY PICTURES
INMIDDELS HEBBEN WE OOK AL PERSOONLIJK KENNIS GEMAAKT.....
KIJK HIER MAAR EVEN .....


..........DOOR ERICA WERD IK GENOMINEERD........
ERICA van
HOU DIE SONKANT BO

...WAAROM BEN JE GELUKKIG MET JE LEVEN......DAAR KAN IK WEL EEN HELE BLOG MEE VULLEN....
OMDAT....ik een heel lieve man heb, en we beiden in goede gezondheid verkeren...
Wij twee schatten van dochters hebben..die altijd voor ons klaarstaan....ook 2 geweldige schoonzoons.... en we intussen 3 heerlijke bengels van kleinkinderen gekregen hebben en de 4e onderweg is ....ik heel veel lieve blogvrienden heb ......dat ik van mijn VUT aan het genieten ben...waar door ik meer tijd heb om leuke dingen te doen...zoals..bloemschikken..allerlei leuke dingen maken...bloggen...de tuin...poppen maken...enz..enz...

EN TOEN............
..... KREEG IK DEZE VAN ROSABEER HIJ WAS EIGENLIJK BEDOELT VOOR
DOORTJES MOESTUIN... MAAR IK DENK DAT MARJA HET NIET ERG VIND...DAT IK HEM HIERBIJ PLAATS....

.......... ROSABEER ........
Ga eens bij haar kijken, ze maakt de allermooiste en liefste beren die je ooit gezien hebt!!!
.........LIEVE LIEVE MENSEN...IK WIL JULLIE ALLEMAAL HEEL ERG BEDANKEN HIER VOOR...
LAAT MIJ MAAR IN ALLE RUST VERDER BLOGGEN...IK HOU MEER VAN EEN PLEKJE OP DE ACHTERGROND...EN IK VIND GEVEN LEUKER ALS KRIJGEN.....JULLIE REACTIES OP MIJN LOGJES ZIJN MEER DAN VOLDOENDE VOOR MIJ.........DAAR BEN IK DIK TEVREDEN MEE....

12 opmerkingen:

Jeany zei

hahahah Thea toch!!!!!!! Ga maar eens bij je dochter kijken!!!!!!! hahahahaha, ik heb er nl ook eentje gekregen, 2 zelfs, maar op brunnen kan ik nu niets plaatsen, hij zegt telkens error, dus ff wachten. Leuk toch wel he?

Jeany zei

ziet er goed uit meid, ik weet ook neit wat loos is bij brunenn, op bottle kan ik wel blogjes schrijven bij brunnnen niet, ga het nog eens proberen, doeggggg

Chris zei

Gelijk heb je Thea!

ericat zei

Hierdie blog is 'n goeie idee en dit lyk mooi. Alles reg met die foto.

Ek het 'n nuwe inskrywing op my Afrikaanse blog gemaak met my siamese katjies. Dit was nie beplan nie, maar toe ek die fotos sien moes ek dit net gebruik.

ericat zei

Jammer my fout. dit is op onsblog
Dit gee my nou 'n idee, ek sal dit ook op die blogspot sonkantbo blog sit.

Jeany zei

hee meis, jaja, manneke heeft vakantie vandaag dus we zijn ff stappen geweest, mis je me? hahaha, leuk! Ik mot ens ff gaan kijken bij je want ik zie dat jer er weer eentje bij hebt, dus ben ff kucken, doegggggggggggg

Bertina zei

Tjonge wat een awards, gefeliciteerd en ga zo door zou ik zeggen!
Groetjes en fijne zondag!

Marianne zei

Leuk al die awards. Een mens mag wel eens in het zonnetje gezet worden.
groetjes,
Marianne.

sydney zei

gratulation zu deinen 3 awards.
das ist ja wahsinn!!!!!
sooooo viele mit einem mal.
klasse!!!!

lg sydney

callemie zei

hahah deze had ik dus gemist !
ja meid zoveel awards hé
merciekes voor het zo mooi beschrijven van mijn blogjes hé
en als ik het nu goed begrijp wordt het créa théa en in de vut ????? de anderen staan op stil
is het zo????
allee dada hein!

sydney zei

hoi thea,

ja de stoffenbuers,was mooi.
maar in den wintermanden.
heben ze bijna allein dunkere stoffen.jammer.maar ik heb well dingen gekocht.
fotos kommen op mijne seit.

groitjes sydney

de frachtwagen is weer in het vorjaar nodig....(zwinker)

ericat zei

Dit is 'n interessante manier om die awards te wys ! Slimkop. Ek lees die opskrif en dink dat dit miskien 'n waarskuwing is dat awards 'n "virus" kan bring of so iets. :~D

Baie oulik. Ek dink in Nederlands is dit "leuk", ?

groete