~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

vrijdag 1 augustus 2008

MEER LEUKE DINGEN


..........DEZE BEER MAAKTE IK VAN ORIGINEEL HAND BEDRUKT STOF......ZEER EXCLUSIEF....

.........DE BEREN HEBBEN HUN EIGEN STOEL IN ONZE KAMER......

........DEZE POTJES HEB IK EERST GEVERFD....DAARNA GEVULD MET OASE....EN VOL GESTOKEN MET KRUIDNAGELS......AFGEWERKT MET EEN STRIKJE VAN RAFFIA........


....DEZE HORTENSIAKRANS MAAKTE IK IN DE HERFST...HIJ IS NU HELEMAAL IN GEDROOGD......

......DIT IS EEN ORIGINEEL ANTIEK GODSLAMPJE......EERST LIET IK HIER STEEDS EEN WAXINELICHTJE IN BRANDEN.....NADAT ALLES EEN KEER VLAM VATTE....HEB IK ER MAAR EEN BLOEMSTUKJE IN GEMAAKT..........



15 opmerkingen:

OR zei

hi there! very nice blog. I love the crafts, plants, and other pictures. The only thing that I can't fully understand is the language. But over all, I really find your site interesting! keep it up!

Jeany zei

he meid, zo langzaamaan, kom ik toch je huisje van binne te zien, hihi, fijne weekend, leifs van mie.

Jeany zei

he Thea, ik weet neit naar wat voor een soort rommelmarkt je gaat, maar de meeste duitse rommelmarkten zijn 5 keer niks, maar wie weet is dit een grote? Veel plezier in elk geval, want ook op niks kun je nog altijd dat ene leuke dingetje vinden, en het gaat om het uitstpaje niet waar? Veel plezierrrrrr

sydney zei

hoi thea,

ik koop gewon olie out de supermaarkt.olievenolie.dan een beetje rosmarijn een knoflok.een klaar.4 weeken dicht laten.

groitjes

sydney zei

ich benutze nur oel.aber ich habe auch neutrales oel.also das mit rosmarin nehme ich nur fuer fleisch oder salade.auch sehr lecker.

dir auch einen schoenen abend.

lg sydney

sydney zei

hoi thea,

danje voor je tip.
dat met de kruiters prober ik een keer.

groitjes sydney

Bertina zei

Hallo Thea,
Leuk dat je mijn blog hebt ontdekt,je bent uiteraard van harte welkom! Ik ben nog een groentje in blogland, als ik zie dat jij 3 blog's hebt! Jeetje wat een werk om dat allemaal bij te houden! Ziet er goed uit!
Groetjes Bertina

Jeany zei

Hee Theake, hier is ik weer, sorry maar was toen vergeten foto's te maken, dus ik heb de foto's van Rusc gebruikt, maar het staat erop, loekie maar!! En ja, gisteren was mannie vrij en die moest op pc, dus ikke kgeen plaats meer. het wordt tijd dat we er nog een krijgen, hahah. Dikke knuff, van mie.

Bertina zei

Hallo Thea,
De appeltjes heb ik aan vrij, dik
(2 mm)stevig buigzaam groen draad geregen, niet dat dunne binddraad wat met bloemschikken gebruikt wordt, dat is te slap. Mijn mans had nog een rest in zijn schuurtje liggen, dus dat kwam goed uit!
Groetjes Bertina

callemie zei

mooi mooi mooi
ik heb zo een reeks konijntjes in huis liggen
kids hadden hopen konijnen als babyknuffel

Jeany zei

Ha meis, kom ff dagjes zeggen, op de wei as callemiek dat doe wahhh, dadakes!!!!

hahahah, doeg en een fijn weekend

Jeany zei

hee meid, kom ff een fijn weekend wensen, doeidoei

Jeany zei

Hee Truus, nee hoh, dat hoort zich zo, ik ben netjes opgevoed, dus je zegt heel netjes fijn weekend hahahahahahahahaah. Zeg kijk eens op rusc haar site, ze heeft een blogje gemaakt over mijn pakje, ze draagt de tas anders dan ik doe, maar misschien is het veiliger in Japan? hihi, daaaag Truus, fijne zaterdag, dikke knuff van mij.......

ericat zei

Hierdie is spesiaal vir jou Thea. Dit is 'n meme-tag van geluk. kyk
hier vir besonderhede

Jeany zei

Hee meid, echt een herfstdag vandaag he? Maar is ook wel eens lekker, we zijn even naar heinsberg geweest, thee en kuchen! Zeg ik kreeg vandaag toch zo'n leuke kaart, ja vandaag op zondag, kun je voorstellen? Van Sjors!!! Is dat niet leif, hij had zelfs bloemenzaadjes erbij gedaan, ben benieuwd wat er uitkomt. Ik hoop kleine eekhoorntjes!! Als je Sjors ziet, zeg hem heel er bedankt en een dikke zoen!!! Doeggggg