~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

zondag 10 augustus 2008

DE HOBBYMARKT












19 opmerkingen:

rusc zei

Hi Thea,

I love Jeany's bag so much!! I show it to my friends and so proud of it!

It look very interesting the hobbymarket is! If I were there, I will be crazy!! Did you join that to have your own shop?

Love and big hug
rusc

sydney zei

hallo thea,

dat zijn ja mooi ketingen.
ach............
maar ik vind het an mij self storend.hell jammer.
ik gebruik allen ringen.

liebe gruesse sydney

Marianne zei

Hoi Thea,

Was dit jou kraam?

groetjes,
Marianne.

Jeany zei

Wow, meid wat een grote kraam, wat hebben jullie veel gemaakt!!!! Mooi hoor, die ga ik toch binnenkort in het echt zien, kom ik me wat uitzoeken bij de marktkraam juffrouw, doegggggg

maria zei

hoi thea
zijn die engeltjes ook te koop?
mooi al die sieraden.
groetjes maria

callemie zei

ikke ook willen zien jouw kraam
waar wanneer ?
mooie armbandje s
misschien kan ik bij jou komen lerzn mijn zolder ligt vol kralen en parels
dikke knuf

Jeany zei

hee truus, hier is roos, waar zijn uwe fotokes? Wil wel zien he, enne aanrdbeientaart nog wel, zo zo, en ikke maar pijnlijden zonder taart, :)),
ik plaag je maar, ik ben blij dat jullie het leuk hebt gehad, eingelijk waren we toch allemaal in de buurt, jullie in gent ik in genk, hahah, toch knap toevallig he. Zeg heb nieuw woordje geleerd, gist. iedereen zei tegen mekaar, tot seviet!!, ik denk dat het betekent tot ziens of tot straks, dus, tot seviet!! Dikke knuff.

callemie zei

hahah en dat groene armbandje is nu om mijn arm !
thx meid

Jeany zei

Hee proficiat Thea, enig!!!!!!!!!! Ik moet nog heeeeel lang wachten, mijn beide zonen willen neit, hahaha. Ja vanavond om half 7 moeten we daar zijn, ben benieuwd, maar heel vreemd, ben super rustig!! Goed teken toch? Hier is het nog droog. Ik laat je direct wat weten als ik wat weet, hahah, weet je het nog nu?? doegggg, oma!!!

Ik ben maar hetzelfde aan het doen als rusc, op 2 plaatsen reageren, hihihi

Jeany zei

sssst, niet verder vertellen hoor, maar ik heb altijd wel wat op voorraad voor als ik eens niks heb, blogjes dan, hihi

Jeany zei

je bent een super sjatti!!!! Doe maar, je hebt ook gelijk, en je mag blij zijn met je nieuwe oma zijn, tis toch ook wat als je eigen kind moeder wordt, lijkt me geweldig!!!

Jeany zei

ja, vonden wij ook raar, maar in belgie werken ze door tot 21.00 uur, is eventjes wat anders dan hier ha?
maar ik ben blij, heoft jack niet nog een dag vrij te nemen.

Jeany zei

oeps!!! Maar is al veranderd, thanks. ja, belgie gaat allemaal een stuk sneller, daarom kozen we ook daarvoor. ben er blij mee. Zeg, wat vind je van mijn neiuwe linklijst? hattediealgesien?

Jeany zei

me 2, ik moet wel naar buiten ze zijn aan de olietank aan het werken, het hele huis stinkt naar olie, bah, krijg er koppijn van, dus ik ga kransjes 'proberen' temaken, doeiiii, je hoort van me, dikke knuff.

Sandra zei

I enjoyed reading about the craft market and all the beautiful things.

marja zei

wat ben je toch ook creatief tea!!!!!!

ook dit ziet er allemaal weer zo prachtig uit!!!!!!!!!!

complimenten hoor thea en ook nog bedankt voor de naam van de plant:
Clerodendrum Bungie!

gr. marja

Jeany zei

bah flauwerik, kon best hoor, alhoewel, de koek is op, hahaha, veel plezier met de BBQ, doegggggg

Jeany zei

oeps vergeten, wel netjes vragen beantwoorden, dat dienblad hebben we gekocht 2 jaar geleden in burghaamstede, daar ligt een te gek winkeltje , ik gebruikte het echter neit geod en opeens dacht ik, dit, goed he?

LEKE's Moestuin zei

mmm, geloof dat ik hier ook maar eens vaker op bezoek kom!
Wat een leuke dingen.
Groetjes Lisette