~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

zaterdag 23 augustus 2008

GENT deel 1


.........GENT EEN PRACHTIGE STAD....MET HEEL VEEL OUDE GEBOUWEN......MOOI GELEGEN AAN HET WATER.....DAT IS GENIETEN.........













........

.............OP AANRADEN VAN JIENTJE
DIE ONS LEKKER GEMAAKT HAD,MET KOFFIE EN DE ALLERHEERLIJKSTE WAFELS......BIJ MAX OP HET GOUDEN LEEUWPLEIN.......GINGEN WE OP ZOEK NAAR DIT ADRES...........MAAR ZOALS JE ZIET.........OP DINSDAG GESLOTEN..........DUS..NIKS VAN DIT ALLES..GEEN KOFFIE EN GEEN VERS GEBAKKEN WAFELS MET HEEL VEEL FRUIT EN EEN DIKKE KLODDER SLAGROOM......
EN WE HADDEN ONS ER ZOOOOOOO OP VERHEUGD!!!!!!!!!

7 opmerkingen:

Bertina zei

Oh Gent, daar zijn wij deze zomer ook nog geweest, ze waren toen net bezig om de Gentse feesten op te bouwen, was een beetje rommelig en sfeerloos op de pleinen. Jouw foto's zien er echter wel heel sfeervol uit, misschien hebben we dat toen wel gemist... We zijn toen toch maar weer doorgegaan naar Brugge gegaan, vond het wel een verschil, Brugge is zooooo mooi en zo sfeervol! Prachtige gebouwen, pleinen ben er al een aantal keren geweest maar het blijft een van mijn favoriete steden!
Fijne zondag!
Fijne zondag.

callemie zei

hahah ja geen wafel
dan maar een aardbeienvlaai hé meid!
hihi
dikke knuf en fijne zondag

sydney zei

man wat een mooie stad.
echt super mooie.

war ligt het dan?
nog niet van gehort...

groetjes sydney

Chris zei

Ik kan me de teleurstelling goed voorstellen!
Maar ja, nu heb je een reden Gent nog eens te bezoeken.

Anoniem zei

Mooie plaatjes joh...ben je er pas geweest ?
Ja en dan zin aan koffie met lekkers hebben maar dát plekkie gesloten ....
Toch ergens anders nog aan de koffie gegaan ?
Groetjes en vast een fijne dinsdag
Sophia

callemie zei

he meike het worst eens tijd da tje iets post hé
ik ben op de 3 gaan peipen !
zeg!!!!!
en ja hoor eerste schooldag zit er bijna op
straks nog een uurtje en tis weer gedaan
dikke knuf en tot blogs!

Daisy zei

Ik vroeg me altijd al af of Gent de moeite was om eens te bezoeken! Blijkbaar wel aan je foto's te zien! Leuk!