~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

zaterdag 5 juli 2008

ZWARTE KETTING hand made by THEA

....IK KOOP MEESTAL BESTAANDE KETTINGEN.......OM ZE AF TE BREKEN.......EN ER IETS ANDERS VAN TE MAKEN......



..........DIT KRUISJE .....BRACHT IK MEE IN MEXICO........

...............SOMS DUURT HET DAN OOK JAREN......VOOR IK GENOEG BIJ ELKAAR VERZAMELT HEB.....OM ER IETS MOOIS VAN TE MAKEN...........................................................................................................................................................................................................................................................................................
ÜBERALL KAUFE ICH ARMBANDEN UND COLLIERS UND MACH MIR ETWAS SCHÖNES DARAUS....IN MEXICO HABE ICH DASS KREUZ BEKOMMEN.................DASS ICH MANCHMAL JAREN WARTEN MUSS BIS ICH ETWAS ZUSAMMEN HABE....BRAUCHE ICH NICHT ZU SAGEN.........

...I BUY UP OLD JEWELLERY'S AND MAKE MY ONE OFF IT...THE CROSS I BUY IN MEXICO..
....I BUY THIS GOLDEN BRACELET AND MAKE THE BEADS ON IT....THE CHAIN IS ALSO HANDMADE BY THEA.........THIS IS ONE OFF MY FAVORITE HOBBY'S...MAKING NEW JUWELLERYS OFF OLD STUFF...........

5 opmerkingen:

Jeany zei

You have bought many beuatiful beads!! Very nice, mrss Thea. Also the langues, very good!!!

heel erg mooi meid,ik ben neit zo van kruisen, maar deze vind ik wel erg mooi.

callemie zei

ahaaaaaaaaaaa je bezit dus zowel vernietigende kracht als opbouwende
hahahaha
heel mooi meid
the lady with golden hands dat ben jij dus??????
dikke knuf meid

Jeany zei

hee theake, moet ff uitrusten van zondag, haha, dus ff de rem erop. Maar was wel heel leuk geweest. Heb trouewnes naamettiketten gevonden en besteld, maar wel heel gewone, ben nu iets leuks aan het maken voor aan de gespjes, laat ik pas zien als het af is, hihi, is nogal priegel werk, maar ik vind het wel leuk. amusser je vandaag, liefs van mie

Jeany zei

hee meis, waar zit je? mis u!!!

rusc zei

Hi thea,
Lovely lovely, I really love these things!! At first I thought you made that.
best wishs,
rusc