~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

donderdag 24 juli 2008

HOBBYMARKT




.........SAMEN MET MIJN JONGSTE DOCHTER ...STA IK KOMEND WEEKEND OP EEN HOBBY MARKT..WE VERKOPEN ZELF GEMAAKTE SPULLETJES.....ONDER ANDERE...SIERADEN.......DAAR MOET NATUURLIJK WEL EVEN HARD AAN GEWERKT WORDEN....ZO DAT WE EEN VOORRAAD HEBBEN....


.............OOK NEMEN WE ZELFGEMAAKTE SPULLEN VAN DE OUDSTE DOCHTER MEE........

..............ZUSAMMEN MIT MEINER JÜNGSTEN TOCHTER...STEH ICH KOMMENDEN WOCHENENDE AUF EINEN HOBBYMARKT.....HOFFENTLICH KÖNNEN WIR EIN PAAR....... SELBST GEMACHTE SMUCKSTÜCKE VERKAUFEN.......... DASS WÄRE SEHR NETT.........

......HAND GEMACHTE SACHE.... VON DER ÄLTESTEN TOCHTER .....NEMHEN WIR NATÜRLICH AUCH MIT......


.............TOGETHER WITH MY JOUNGEST DAUGHTER.......AM I ON THIS WEEKEND ON A HOOBY MARKET........HOPEFULLY WE CAN SELL SOME HOMEMADE STUFF.....THAT WOULD BE VERY NICE............

......HAND MADE STUFF OF THE OLDEST DAUGHTER....OF COURSE......WE ALSO TAKE WITH US.............

9 opmerkingen:

sydney zei

hoi thea,

wat moooooooie,al die graletjes.
ik word helemal gek,je blog is ook leuk.
je hebt kijk,ik ben duitsch.
sorry voor mijn nederlands.
kom zekker vaker in je blog kijken.

groetjes sydney

ik ben in flevoland tuis.

sydney zei

hoi thea,

ja wat leuk,ik soll je ok verlinken.als het goed is voor je.lat het me even weten.

groetjes syndey

sydney zei

lach,lach.....
wij waren voor de erste keer in frankrijk.
davoor war het australien.

goetjes sydeny

wens je nog een fijne dag.

Jeany zei

ha thea, kralen!!!!!!!!!!!!!!!! Leuk joh, ben dol op kralen, hahaha, ik dacht al als ze die kralen gaat verkopen mot ik erbij zijn haha. Ik heb mail ontvangen van bedrijf over mijn ettiketjes, ik krijg niewue, maar mot wel ff de ouwe opsturen, heb gezegd, eerst neiwue dan krijg je de ouwe, porto mot jezelf betalen. kanp he, jaja, ben wel wakker hoor. Zonnetje schijnt hier nog neit zo erg, maar is dan gelukkig ook niet zo warm als ze voorspeld hebben, leuk he, van Sydney, was ook al bij mij, leuk taaltje haha,

Marianne zei

Hoi Thea, leuk dat je een link naar mijn blog wil plaatsen. Ik zal dat ook doen.
groetjes,
Marianne.

sydney zei

hoi thea,

ik heb da een frag an jou.
heb jij een internetseit war stap voor stap uitgelegt is,hou ki een kettig self kann maaken?

groitjes sydney

Chris zei

Oh, niks geen rust inde zon in de tuin! Je bent druk bezig! Nou dan wens ik je daarbij veel plezier!

Jeany zei

hee meid, hoe was de markt? Goeie buurt gemaakt? Was in elk geval lekker weer, hier dan, bij jullie ook?

Jeany zei

oh ja, ik zie ze, laura zei dat ze ook in rose waren die liggen ernaast zie ik, en vlg mij heb ik er nog emer die jij ook hebt, ook van xenos? leuk he, maken we toch samen een tasje, hahah.