~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

woensdag 2 juli 2008

GEBOORTE TAART



...DEZE TAART MAAKTE IK VOOR ONZE JONGSTE DOCHTER TOEN HAAR EERSTE KIND GEBOREN WERD.....VAN LANGE VINGERS EN MUISJES...LEUKE LINTJES EN ALLERLEI DECORATIEMATERIAAL............NIET OM OP TE ETEN.....WANT ALLES ZIT VASTGELIJMD.........MAAR LEUK OM OP DE BABYKAMER TE ZETTEN........



Lijm 2 oasistaarten op elkaar en beplak ze rondom met lange vingers......laat flink wat lijm op de bovenkant en op de rand tussen de 2 taarten in lopen en strooi hier de muisjes overheen....Plak de beer bovenop de taart.....Vul de flesjes ook met muisjes en plak de onderkant dicht.....Plak de flesjes op de taart en versier hem met allerlei decoratiematerialen....................NICHT ZUM ESSEN....ABER FÜRS KINDERZIMMER.........

......................YOU CAN'T EAT IT.................BUT IT LOOKS NICE INTO THE NURSERY ROOM.................................................................................................................................HAND MADE.........BY THEA........

6 opmerkingen:

Chris zei

...een snoepplaatje! Hihihi

Jeany zei

meid, heerlijk, wat lief. Ik ben benieuwd of ik ook ooit die kans krijg, bij ons zeggen mijn zonen nog steevast. neeeee!!!

paulineg zei

mooi en ziet er lekker uit !

callemie zei

mooi , prachtig , subliem en origineel
en nog steeds zo warm bij jullie ???
hier is de dag echt begonnen als "donder"dag hahahaha
dikke knuf meid!

Jeany zei

Hee meiske, alles joet doa? Hiero wel, alleen erg nass alles, wa?

Jeany zei

hee theake, mien 1ste schilderie staet der op.