~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

dinsdag 10 juni 2008

NIEUWE KETTING


.......DIT IS DE NIEUWSTE KETTING DIE IK HEB GEMAAKT.....

.....WIT....EEN ECHT ZOMERS KLEURTJE..... ITALIAANSE GLASKRALEN..... VIND IK ZELF ERG MOOI.... OOK HEB IK ER TWEE ARMBANDEN BIJ GEMAAKT........


.........ELASTIEK ER IN....DAT IS SNEL KLAAR, EN ZIET LEUK UIT........

........AAN DEZE GOUDEN ARMBAND.........MET RONDE SCHAKELS......... HEB IK GLAS KRALEN VERWERKT ALS BEDELTJES......
..........ZOMERS EN TOCH FIJNTJES......PRECIES MIJN STIJL......MAAKT EEN GRAPPIG GELUID........... TIJDENS HET DRAGEN.........

......BIJ DEZE HEB IK HETZELFDE GEDAAN....ALLEEN ZIJN HIERVAN DE KRALEN ERG GROF....

5 opmerkingen:

Jeany in a bottle zei

wauw Thea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, Een echte goudsmid!!! Meid, wat een veelzijdig pootje ben je toch he. Kanp hoor, Is dat net zoeits waar ze nu zo'n workshops van geven? Maar dit vind ik wel veel mooier. En ook nog echt goud, vlg mijn plant je goudboontjes in je kassie?!! Ben trots op je meid, heel mooi gedaan.

Jeany in a bottle zei

oeps vergeten, en wat een mooie, leuke kleuren, ik zie je al lopen in je mooie niewue kleren!!! Foto van maken???? hihi

Anoniem zei

Grappig die witte ketting en armbandjes ...
Zijn die andere twee écht goud ?
Staat wel leuk ...maar ik hou het maar bij mijn pandora armbanden ....
Veel succes met je volgende sieraden ....of is dit éénmalig ?
Groetjes Sophia

Chris zei

Poeh, wat een priemelwerk lijkt me dat!

sandra zei

ziet er weer leuk uit, maar ja je hebt het ook van een prof geleerd he ;-) stink stink
groetjezzz sandra