~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

zaterdag 14 juni 2008

LEUKE DINGEN


.....DEZE KLEERHANGER KOMT UIT EEN KLOOSTER......DE PRIESTERS GEBRUIKTEN HEM,OM ER DE KAZUIFELS OP TE HANGEN.......


........IK HEB ER MIJN EIGEN STEMPEL OPGEDRUKT, MET BLOEMETJES EN EEN PAAR VOGELS...........

........................DE DECORATIE OP DIT DOOSJE MAAKTE IK VAN BROODDEEG....DOOR DE JAREN HEEN WORD HET STEEDS MOOIER VAN KLEUR...........DOORDAT IK ER MINSTENS 3 LAGEN LAK OVER HEEN HEB GEDAAN..BLIJFT HET DEEG OOK MOOI.........DE NOTEN...KRUIDNAGELS...... EN STERANIJS ZIJN NATUURLIJK WEL ECHT.......

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk gedaan Thea ...
Nu hangt ie vast voor sier aan de muur he
Fijne zondag voor jou
Groeten Sophia

Jeany in a bottle zei

hee creathea, wat ben je weer goed bezig he. Zeg wat vind je, moet ik mijn dame verven met hammerrite, of zo laten? Marian heeft haar voor mij gehaald bij een mallepietjegeval, leuk he?Mijn tasjes vorderen ook al, ben helemaal in de sfeer, haha.

Jeany in a bottle zei

okee, goeie tip. wat verkoop je zo al op marktplaats, heb ook zo veel troep en er komt maar steeds meer bij. En hier is geen kringloopwinkel in de buurt en op de rommelmarkt zitten hou ik niet van. Marian komt hem brengen, ze zijn op vakantie en willen naar heinsberg, dus dat is ff geluk hebben .

THEA zei

Allerlei spullen die we gekregen hebben, en die we niet leuk vinden. Ook kleding die ik niet leuk vind staan, en ik maak ook soms extra kleding, die ik via markplaats verkoop. Is begonnen met carnavals kleding, maar deels gaat dat 't hele jaar door. Op 't moment staat er niet zoveel op.Nog wat boeken en zo.
Kijk zelf maar eens , onder carnavalskleding. je kent mijn email naam, onder die naam verkoop ik.

thea zei

Kazuivel kapstokjes zijn wel heel erg decoratief zo en door hun geschiedenis worden ze nog mooier.

Jeany in a bottle zei

hee meis, weer wat hetzelfde, ik was ook zo carnavakskledings makergek, haha. Ik ga snel kijken, doeggggggg

xraypictures zei

Leuk gemaakt en heel mooi.

Jeany in a bottle zei

Hee theake, alles goe met u? Lekker even in de tuin kliederen he, we boffen met dit weer, morgen ook nog, dus, die weermanne l... weer uit hun nek, haha, maarja, wij genieten ervan he. Straks komt zoon bij z'n pa foeballe kijken, dus ikke ga kijken of de bordjes er nog staan, haha. Doei............,

♥ harten-lief ♥ zei

hey thea

brooddeeg daar ben ik ook nog eens mee in de weer gweest
ziet er mooi uit zeg zelfs nog na al die jaren ;)
zeker met die lak
~~
hadden die priesters zulke sjieke hangertjes joh?
of heb jij die er later opgenmaakt?

wens je nog een fijne avond
ps owja als je wilt mag je mij ook de fijne kneepjes van het marktplaats verkopen leren ;))
ik heb hier ook zat om weg te doen

liefsss ♥♥-lief