~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

zondag 8 juni 2008

HE........HE

8 opmerkingen:

Jeany in a bottle zei

hahahaha, gelijk heb je meid, heerlijk!!!!!

Anoniem zei

Haha...geen beter leven dan een goed leven he ...
Geniet er maar van
Fijne avond en morgen een fijne dinsdag
Groeten Sophia

Jeany in a bottle zei

Hee theake, ja luister het zit zo, ik weet neit wie de leader of that pack is, en aangezien we neit weten wie de leader is worden we ook niet uitgenodigd. Ik konn toch niet mee, want ik kan me neit voorstellen dat jullie me willen voortrekken in een bolderkart, maar vragen hadden ze natuurlijk wel, Maar ja, wij zijn bloggers en zij zijn loggers!!! Sneppie het verschil??????

THEA zei

Neeeee.....dat wij een beetje voornamer zijn, omdat wij er een B voor hebben staan ???

Jeany in a bottle zei

Hoi Theake, ik denk dat dat zo'n vaste kliek is, beuzeke heeft het me wel verteld en was bang dat ze me de ogen zou uitsteken, want ze wist dat ik niet mee kon, maar ik dacht dat jij toch wel razend pipolair was? Jou hadden ze toch zeker mee gevraagd?

THEA zei

Och ja..........als 't zo moet, zullen we iets moeten bedenken. Dat we ze ook eens terug pakken.
Maar volgens mij hebben ze Callemie......... die lieve Callemie ook niet gevraagd!!!

Jeany in a bottle zei

gaan we dat ff checken????? maarja, die eheft .be achter haar log staan, dat kan dus ook weer neit in de kliek mee he?
hahaha

Chris zei

...RUST!!!