~~~~Mijn VANALLESENNOGWATBLOG~~~~

donderdag 15 mei 2008

LANZAROTE


....LANZAROTE IS HET OUDSTE EILAND UIT DE GROEP DIE SAMEN DE CANARISCHE EILANDEN VORMEN....

....19 MILJOEN JAAR GELEDEN....KWAM HET UIT DE DIEPTE VAN DE ATLANTISCHE OCEAAN...

........ONTSTAAN UIT DE VIER ELEMENTEN....VUUR..WATER..LUCHT..AARDE........

....DEZE VIER FOTO'S HEB IK VANUIT HET VLIEGTUIG GENOMEN........


...ER ZATEN MUSSEN IN DE BOMEN BIJ HET ZWEMBAD, MET JONKIES....ZE HEBBEN DAAR EEN PRINSELEVEN.....

...LANZAROTE....WERD GROTENDEELS GEVORMD DOOR VULKAANUITBARSTINGEN...DE LAATSTE VOND PLAATS IN 1736 ...........


.......DAT ER HIER NOG BLOEMETJES KUNNEN GROEIEN........
........ DAAR SNAP IK DAN OOK HELEMAAL NIKS VAN...................
.........HET ZIET ER ECHT UIT ALS EEN MAANLANDSCHAP.....NIET DAT IK DAAR OOIT WAS....
........MAAR WEL HEEL APART.........

.....OOK DE PLANTEN DIE WIJ KENNEN ALS KAMERPLANTEN, GROEIEN DAAR IN DE TUINEN EN PARKEN.ZE WORDEN VEEL GROTER DAN BIJ ONS,EN BLOEIEN OOK NOG VEEL MOOIER.......




.....COSTA TEGUISE.........


.......PUERTO DEL CARMEN........

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Vast een hele mooie vakantie geweest !
Leuk om jouw kleinkinderen te zien ....mooie kereltjes !
Fijne donderdag vandaag voor jou
Groeten Sophia

thea zei

Mijn zus en zwager zijn er geweest en vonden dat maanlandschap helemaal niks. Ik zelf zou het wel een willen bekijken. Prachtige bloemen heb je daar.

klaproos zei

geweldig thea.
ik ben er nooit geweest maar het schijnt wel een heel vruchtbare streek te zijn, in ieder geval heb jij een bloemenzee gezien :-)

erg mooi, ben je lekker uitgerust?
groetje
klaproos

callemie zei

leuk dat ik dit blogje ook ontdek !
hele mooie foto's trouwens ! hier kom ik dan ook regelmatig kijken hoor
en ja hoor
postje gaat er morgen over heb die stinkende ekster gezien met het vogeltje in zijn snavel vreselijk ik stond maar te krijsen maar dit hielp natuurlijk niet!
zachte nacht nog meid en tot morgen
liefs

Chris zei

Ik was er nog nooit èn zal er ook wel nooit komen. Daarom bedankt dat ik even je foto's zien mocht. Die uit het vliegtuig (brrrrrr) zijn mooi.

Jeany in a bottle zei

Oh Thea, wat mooi, er komen vast meer foto's of neit? Ziet er in elk geval zalig uit. Genieten gewqeest, denk ik zo.

beuzeblaadje zei

Wat een practige serie Thea!
Ik ben nog nooit op een Canarisch Eiland geweest en zou zelf het liefst naar Madera,het bloemeneiland, gaan. Maar Lanzarote ziet er ook mooi uit. Vooral jouw laatste foto maakt het tot een sprookje!

Fijn weekend,
beuzeblaadje

boomkruiper zei

Mooi reisverslag zeg!

Moeder bakt pannenkoeken want het meel is zo duur (toch?)

Tiny zei

Ik ben er geweest met kerst in 2003de mooiste vakantie ooit, schitterend zeker het nationale park met de kraters, idd een maanlandschap....ik vond het ongelofelijk zo mooi...
Ook naar de wijnproeverij geweest???
Heel vreemd ook dat er druivenstruiken kunnen groeien in die zwarte grond.
Als we ooit de lotto winnen, gaan we er wonen:-)
We zaten in Puerto del Carmen.
hotel met uitzicht op zee 25 mtr afstand...Super.
Dus herken wel wat dingen op je foto's
Heel mooi, hoop dat je nog kan nagenieten, heb ik wel gedaan nu.
Groetjes en gezellige zondag.

THEA zei

We hebben niet veel gezien Tiny,en 't rustig aan gedaan, Mijn dochter en haar man was met ons mee. Ze hebben 2 kleine kinderen, een van 3 en eentje van 1 jaar.
Dan kun je niet zo heel veel,normaal gesproken verkennen wij zo'n eiland helemaal, van voor naar achter.Dus we zijn helemaal uitgerust.
Beuzeblaadje, wij zijn ook op Madeira geweest, dat vond ik de mooiste vacantie ooit,echt een bloemen eiland. Ik wil er graag nog eens naar toe, 't hoort bij Portugal ! En wij zijn Portugal gek.We zijn ook op Tenerife geweest,dat hoort wel bij de Canarische eilanden, vond ik ook erg mooi.Er komt nog een vervolg van Lanzarote.

Chris zei

OT.
Hoogtevrees heb ik niet, maar vliegangst!
Brrrr, mot er niet aan denken...

jientje zei

Goh!
Mooie foto's hier! Bedankt voor je bezoekje aan mijn hemelhuisje, en ja, je hebt gelijk, Limburgers zijn meer Belg dan Ho.... ! Hihi!

xraypictures zei

Mooie fotoblog. Ik heb genoten.

Leen zei

Puerto del carmen..daar zijn wij ook al geweest... da's vakantie, hé!